Spet sem dobil, tokrat kar OPOMIN PRED IZKLJUČITVIJO.
Očitno sem v zaostanku s plačilom, ampak samo oktobrskega računa.
Zdaj sem preiskal vso korespondenco in ne najdem računa. Očitno ga nisem prejel.
Moje pravilo je, plačam VSAK upravičen račun, ki ga dobim.
Če ni upravičen, ga vsaj uradno zavrnem.
Tole s strani T-2 pa se mi zdi totalno nepoštena praksa. Ne dobiš računa, potem pa kar opomin pred izključitvijo.
Račune sicer prejemam elektronsko IN TO SEM DANES v nastavitvah SPREMENIL.
Ne vem, kaj prilaga T-2 k svojim elektronskim računom, da ne pridejo. Verjetno kakšne nasty reklame, kar potem spam fitri zmečejo v smeti? Domnevam samo.
Če že tako poslujejo, bi bilo prav vsaj, ko ne dobijo plačila, da ti najprej pošljejo pravi račun po pošti, ne pa kar grožnje z izključitvijo. Itak, da sem zamudil rok plačila grožnje, ko sem se šele danes vrnil s počitnic.
Po drugi strani pa sucks tudi njihove storitve. Uradno imam 500/100 Mbps net, ki ne dosega sence od tega. Na šihtu imam 100/100 pa dela dosti bolje.
TV je bila tudi pogosto kockasta in šumeča. Glasovno zatikanje (nekakšno šumeče pokanje) je bilo celo bolj moteče od slikovnega. Potem so mi zamenjali box in zdaj je še slabše. Kock ni več, ampak se program dejansko ustavlja za do 10 sekund z vrtečim koleščkom sredi slike. Včasih tudi po več 10x znotraj istega filma.
Saj bi zamenjal, pa kolikor mi je znano, so vsi glih.
Ampak očitno mi bo pri tehnikalijah kmalu zmanjkalo potrpljenja.
Popolnoma NEGATIVEN TIP. Ampak res (spet).