Ha, članek na mojo tegobo v Monitorju by Boris Šavc.
Zvestoba do groba
Zakaj so daril in popustov deležni le novi naročniki? Mar zvestoba ni več cenjena lastnost? Če sodimo po dejanjih največjega ponudnika interneta in telefonije pri nas, potem ne.
Petek je in z Lauro stojiva pred najino najljubšo restavracijo. Danes je ogromno novih gostov, zato bova na prosto mizo zagotovo čakala dlje kot običajno. Ker sva redna gosta – večerja ob koncu tedna je terapija, ki naju povezuje –, bova na vrsti med zadnjimi. Ne bi se mogel bolj zmotiti, po zgolj uri in pol čakanja naju posedejo zraven stranišča. Ker so obstoječe kapacitete restavracije zasedene ali pa čakajo na »devičnike«, ki pri njih še niso obedovali, so nama postavili zložljiv kos pohištva na praktično edino prosto mesto. Glede na to, da je že skorajda dvajset let, odkar sva prag takratnega bistroja prestopila prvič, priznam, da me je njihov trud prijetno presenetil.
Jedilnega lista nama niso prinesli, kar je logično, saj je izbiranje v takšni gneči rezervirano za prišleke. Kot vsak redni gost sva se sprijaznila s hrano, ki je ostala od prejšnjega dne. Ker mi je že dobro krulilo po želodcu, sem natakarja povprašal o predvidenem času postrežbe. Z osornim glasom mi je zabrusil, da sva lahko srečna, če bova sploh kaj dobila, navsezadnje jim vsak teden delava težave, namesto da bi končno šla še kam drugam. Jed je vseeno prispela predme, sicer hladna, a so ji v kuhinji prijazno priložili star kruh. Jedla sva hitro, vendar naju je natakar vseeno opozoril, da je pred restavracijo pravkar parkiral neznan avto. Če so v njem lačni novinsci, bova morala predčasno končati. Da bi se izognil sporu, sem zaprosil za račun. Bil je sicer trikrat višji kot pri sosednji mizi, kjer je večerjo ravnokar zaključila petčlanska družba, ki je nisem še nikoli videl, a hkrati nižja od tedna prej. Razliko sem dodal napitnini za natakarja, saj bova čez teden dni zmenek ponovila. Zavedam se, da greva že vsem zaposlenim na živce. Nič hujšega od gosta, ki se vedno znova vrača.
...

Popolnoma NEGATIVEN TIP. Ampak res ...