kekez
 
kekez Topic Starter
2020-01-05T13:38:47Z

Še slabše! One imajo še večji "tank" in se fila še dlje.

Superčarđerjev pa ni prav dosti. Tukaj sem na taki Ionity (menda najnovejše dajo od sebe 350 kW. Ne vem, kdo lahko to požre) filal tja grede uspešno enkrat in nazaj grede neuspešno. Sem plačal, pa mi je nafilalo samo pol. Potem sem šel na zastonjsko zraven, ki je začuda delala hitro in brez težav, nafilati do konca.

Neznanka do zdaj je tudi bila, da filanje ne gre linearno. Do 80% gre 50kW, naprej samo 25.

Zato se časovno bolj splača filati 2x do 80 kot enkrat do 100.

Pa polnilnice običajno delajo tako, da filajo v redu, dokler si zraven. Če greš vmes na čaj, se vrneš in vidiš, da je že davno prekinilo in nisi nafilal nič. Murphy je tukaj zelo hitro zraven. Sistemi pa očitno laufajo pod windows (čeprav na prvi pogled ni razvidno), saj ob napaki čaka neskončno dolgo, da pritisneš OK in šele potem gre naprej (če je plačljivo, pa ponovno plačaš). Pingvini bi že sami pritisnili tisti OK.


Še vedno divjak. Cepiča se nista prijela.
Ti Koyo
 
Ti Koyo
2020-01-05T13:40:21Z

Na TESLA polnilcih teh težav ni. Poleg tega je en v LJ in en v Budimpešti. Kaj še rabiš? :)

kekez
 
kekez Topic Starter
2020-01-05T13:45:36Z

Zaenkrat se je izkazalo, da večje kot so moči, več je težav.

Tudi tehnična logika tako pravi. Zato ne verjamem, da pri Tesli težav ni.

V Prekmurju se je izkazalo, da enostavno nimajo dovolj elektrike. 50 kW polnilnica je zato dala ven samo 8 kW (tu je bilo načrtovano, da se bo nafilalo potem do konca do Budimpešte, pa s tem ni bilo nič). Celo v Mariboru 50 kW polnilnica postreže s samo 33 kW.

V bistvu težav ni tukaj v bližini pri meni, kjer fila počasi čez noč in drugi dan pridem in najdem poln avto.

Je pa tako glupa polnilnica (gor piše Tesla), da nima prav nobene diagnostike sploh. Samo vtakneš in dela 10+ ur. Za ob poti pa neuporabno.


Še vedno divjak. Cepiča se nista prijela.
kekez
 
kekez Topic Starter
2020-01-05T14:24:25Z

Sicer pa po mojem noben tesla ne pride do Budimpešte brez vsaj enega vmesnega polnjenja.

Od mene do tja je približno 550 km. Tudi moja kripa ima na papirju doseg 450 km. Ampak to ne po avtocesti. Po avtocesti se tole zmanjša na okoli 300 km. Povprečna poraba je okoli 20 kwh/100 km. Za vožnjo do Budimpešte bi torej porabil (z 10% rezervo) okoli 120 kWh.

Idealno gledano bi tudi jaz moral filati po poti le enkrat. Ampak kot rečeno, filanje do 100% ni smotrno, zato se tole hitro poveča na 2x.

Potem kot že rečeno dela zadovoljivo le vsaka 3. polnilnica, zato se tole poveča na 5x. Včasih so sicer poizkusi popolnoma neuspešni. Še vedno pa kradejo čas ob poti. Drugič gre za silo in se po sili razmer le predolgo vleče (npr. 20 kW namesto načtovanih 50).

Potem so še fore, da je vsaka polnilnica nekaj svojega (no, je ene 10 tipov), ki jo je treba pogruntati. Najlepše, ko ima navodila samo v madžarščini in ko za vklop zahteva rfid kartico. Iz obupa sem potem po veliko neuspešnih prepričevanjih zraven pritaknil kartico, ki jo imam za vstop v firmo ... in je speljalo Ahahaha

 

Sicer me prav zanima, kdo zna uporabljati naše polnilnice. Nazadnje sem neuspešno prepričeval Petrolovo na Bledu. Ob tem sem prosil za pomoč občinskega redarja, ki polnilnice tam redno zasedajo in mi je dal popolnoma napačna navodila. Petrol ima očitno preveč informatikov, ki se med samo ne marajo in ne komunicirajo. Zato ima vsaj 3 popolnoma ločene neintegrirane in nepovezane plačilne sisteme. To smo že davno ugotovili, ko smo nekoč hoteli plačati gorivo prek QR kode na pumpi s Petrolovim mBillsom. Seveda ne gre. Moraš imeti plačilno Petrolovo kartico (po starem magno), ki pa za električno polnjenje spet ni dobra. Tam rabiš Petrolovo plačilno kartico elektromobilnosti (in dati novo prošnjo in čakati, da ti jo zamenjajo). Pa čeprav je na koncu polnjenje brezplačno. Le vedno ti vzamejo 1€ in ti ga potem dajo nazaj Confuzed. Če na računu nimaš 1€, polnjenje ne gre. PraviVitez


Še vedno divjak. Cepiča se nista prijela.
2020-01-05T15:17:02Z

S Teslinimi superčargerji seveda ne bo nobenih problemov, edini problem je lahko, če ni nobene med LJ in Budimpešto.

Uno glede RFID kartice je pa ROFL ROFLMAO

2020-01-18T20:20:11Z

Tole, kar je tu napisano, ni nič kaj vzpodbudno. Tudi sam razmišljam o novi koreti, a si nisem na jasnem.


_________________________________________________________________________________________

Kdor meni, da je večji od drugih, naj obišče pokopališče.

kekez
 
kekez Topic Starter
2020-01-18T22:08:54Z

Pač, ne bomo več obiskovali Ionity. Do zdaj sem ga 2x. Obakrat plačal 7,5 evra. Prvič baterijo uspešno dopolnil od 60-90%, drugič neuspešno, je šlo le od 10-50%, potem je crknilo.

Tale Ionity je hčerinska firma nemških proizvajalcev avtov in za svoje menda ne mislijo dražiti. Samo za druge.

Tole se sliši kot najslabši možen poslovni model in bližnjica v pogubo. Že pri drugem (neuspešnem) polnjenju sem v bližini našel brezplačno hitro polnilnico, ki mi je brez težav nafilala preostalih pol.

Tile butli pozabljajo, da ima elektriko tudi vsak doma. Če bodo take zganjali, ne bo pri njih nikogar.

Ne verjamem, da je mogoče preživeti, če odženeš stran vse kupce. Pffffrt

Jaz se ne bojim in tega ne mislim podpirati.

Pri nas je zaenkrat Ionity samo v Ilirski Bistrici.


Še vedno divjak. Cepiča se nista prijela.
2020-01-19T07:39:10Z

A imaš mogoče izračunano, koliko te pride koštat, če filaš na svoj števec in na nizko tarifo? Verjetno se mora  pri tem še upoštevat neke izkoristke. Če računam na moje razmerje VT/NT, bi me 500 KWh stalo cca 72 € s 100% izkoristkom. S tem stroškom 72 € prevozim 933 km na dizel (poraba 6 l/100 km). Koliko bi prevozil s 500 KWh oz. 72 € na električni pogon? 


_________________________________________________________________________________________

Kdor meni, da je večji od drugih, naj obišče pokopališče.