Servis mora biti - če imaš precej vredno opremo V GARANCIJI, tega ne odpiraš, ker morajo uni.
Jaz ne vem, kdaj sem nazadnje kakšno stvar dal servisu v popravilo.
V bistvu mi je šlo zelo na živce, ko so poizkušali liberalizirati potrošniško zakonodajo, da garancija ne bi bila več obvezna, pa se je neka organizacija za zaščito potrošnikov skoraj razpočila.
A ni fino (oziroma bi lahko bilo) ...
* pri nas gledaš pralni stroj Gorenje, cena npr. 500€, garancija 5 let. Beda!
* v Avstriji enak Gorenjev stroj. Imaš drsnik za garancijo. Povsem levo, garancija 0, zato cena 250€. Povsem desno, garancija 5 let in zato cena 500€. Vmes pa še ene 3-4 opcije. Vse lahko svobodno izbereš (in plačaš). Super!
Pri nas mora biti pa spet država, ki z zakonodajo prisili obvezno zaščito in ropanje potrošnika.
Dejanski primer: Kupil sem hladilnik in ga predelal v točilni pult. To pomeni, takoj ko sem ga prinesel iz trgovine, sem vzel vrtalni stroj in vanj izvrtal nekaj lukenj za točilne pipe. Koliko imam zdaj garancije? Ja hudiča, saj sem jo moral plačati!
Popolnoma NEGATIVEN TIP. Ampak res ...