kekez
 
kekez Topic Starter
2019-06-25T13:23:05Z

Ker se brezmilostno pustite v roke avtomehanikov. Jaz pa sem svoje korete vedno šraufal sam.

Zadnje čase pa ne več vedno. Ni časa, ne ljubi se mi več, pa včasih imam tudi druge probleme, da se moram tudi jaz prepustiti tem poklicnim šraufarjem.

Danes sem se spet sam lotil servisa in zelo hitro postal zelo jezen. Prejšnji servis mi je namreč delal en zelo priznan in spoštovan mehanik.

Najprej. Vse zadeve so bile čisto premočno zatehnjene. Ni mi jasno, kje je logika, da šraufe, ki držijo plastične dele zategneš na vso moč. Jasno, da plastika precej hitro popusti in potem je sranje. Plastike je v današnjih avtih veliko.

Potem odšraufam oljni filter. Imam to nesrečo, da sem s tem avtom naletel na ene mazohistične konstruktorje in namesto, da bi bil oljni filter običajna pločevinasta posodica (all-in-one), je pri meni razstavljiv in sestavljen iz malo več kot 10 delov. Načeloma se potem menja samo papirnati vložek, kar za sabo prinese kup nepotrebne svinjarije, ko se to razstavlja. Kri mi je pa zavrela, ko sem ugotovil, da en delček (plastični nosilček filtrskega vložka MANJKA)! Filter potem ne igra več svoje vloge, saj olje teče mimo filtrskega vložka namesto skozi njega. Žal ko kupiš nov filter, tega delčka ne dobiš zraven in ga je vedno treba izvleči iz starega vložka in vstaviti v novega. KAR PA OČITNO MEHANIKOM NI JASNO!!! veryangry

Sem malo gledal po youtubu in gre očitno za precej pogosto napako. Imam na sumu, da so tole nenazadnje konstruktorji zakuhali nalašč.

Če olje teče mimo filtra namesto skozi njega, se na delovanju avta ne pozna in ne opazi. Opaziš šele potem, ko se ti mašina izrabi pri 200 kkm namesto pri 500 kkm. In to za sabo potegne ali drago generalko ali nakup novega avta, kar itak je v interesu proizvajalcev. Glavno da gre garancija mimo.

Matr! Kaj danes sploh še kakšno panogo opravljajo kompetentni ljudje!?!?!?


Še vedno divjak. Cepiča se nista prijela.
2019-06-25T17:38:32Z

Ojej, tole s filtrom je pa zelo grd detalj! Srs