Silence
 
Silence
2019-09-24T13:19:09Z

Meni je tud to uganka, že samo v Preddvoru so 4 polnilnice (2x pred občino, 2x pri Črnavi).  Dno


https://hyde-park.si/Portals/0/Users/005/05/5/Silence_podpis_old.jpg
kekez
 
kekez Topic Starter
2019-09-28T16:37:32Z

Danes sem se malo bolj zagreto lotil tega pacienta. Trenutno zadeva izgleda nekako takole:

kekez
 
kekez Topic Starter
2019-09-28T16:41:44Z

Sem mu pa na koncu tudi že skoraj diagnosticiral klinično smrt. Delni dokaz diagnoze je pa tole

Zdaj samo še dobim orodje za merjenje kompresije, da diagnozo potrdim.

V naslednjem tednu pa dobim še dovolj tanek endoskop, da bomo naredili endoskopijo.

Ampak tisto bo pa, kot vse kaže, že obdukcija. PaNeNo

kekez
 
kekez Topic Starter
2019-09-28T16:54:06Z

Ugane kdo, kaj ke tole?

Gre za najbolj nepotreben del motorja. Če ne bi bilo teh in podobnih zadev, bi bili avti veliko bolj zanesljivi.

Včasih si lahko po izpuhu kar dobro diagnosticiral prihajajoče težave in jih pravočasno rešil.

Danes imajo izpuhi kup nekih kompliciranih in dragih elementov, ki vse težave prikrijejo, dokler ni prepozno. PraviVitez

2019-09-28T17:05:29Z

Haha, eni se pa spoznajo na motoroznanstvo HAAA?!


Tole je podpis, pod katerega se lahko podpišem! 😎
kekez
 
kekez Topic Starter
2019-09-28T17:22:53Z

Še pojasnilo, zakaj je zgodnje znak, da je z avtom konec.

Na sliki je grelna svečka. To imajo dizli, da pozimi lažje vžgejo. To je svečka, ki je s spodnjim delom v cilindru, kjer poteka zgorevalni proces. To bi moralo biti suho. Tale svečka, ki sem jo izvlekel iz 4. cilindra je bila takole naoljena, kot kaže slika. To pomeni, da je očitno 4. cilinder praktično zalit z oljem.

To ljudski glas imenuje, da je cilinder zaribal.

Očitno je cilinder ali bat tako poškodovan, da črpa olje, ki je na dnu motorja, v cilinder.

Vzrokov je lahko več. Nekoč sem imel avto, kjer je sornik zlezel ven iz svoje pozicije in po stenah cilindra naredil milimeter globoke raze.

Lahko so fuč batni obročki (ki imajo vlogo tesnila), ampak tudi v tem primeru je verjetno poškodovan tudi cilinder.

Lahko je fuč bat. Tudi to verjetno precej poškoduje površino cilindra.

V glavnem je v takih primerih (po ljudsko) treba narediti generalko.

To pomeni, da je treba ali zamenjati cel blok ali pobrusiti cilindre na večji premer in potem vstaviti večje bate. Nekateri motorji imajo cilindrske puše, ki jih je mogoče menjavati. To običajno niso dizli, ampak športni bencinarji, ki imajo preostali del bloka iz aluminija.

2019-09-28T18:47:07Z

Kaj boš torej naredu?


Tole je podpis, pod katerega se lahko podpišem! 😎
Silence
 
Silence
2019-09-29T07:56:30Z

Jaz znam pa Vitrex nalit. Clwn   

Kekez, a maš asvalt? Midva sva skoz u boju; tlakovci, asvalt. Confuzed  Tiskan beton bi pa oba, samo kaj vem kako se to na Gurenskem obnese. Dno


https://hyde-park.si/Portals/0/Users/005/05/5/Silence_podpis_old.jpg
2019-09-29T09:19:58Z

Se bom malo pokurčil. 

Yaris 1.0, 21let star. 160 000km. Avto leta v EU, USA, Japonska..Po 2 letih crknil en sam končnik. Aja, Celih 30eur končnik in menjava..Pismo, bankrotiral bom! Pa eno žarnco sm tud moru menjat. Še dobr, da so TOP philips lučke na EBayu relativno pocen.. Bencinskih črpal ne mara..Žre od 5-6, udoben in vodljiv v piko. Auspuh sistem je še original, rostfrei je res kurba..

Gume Sava M+S s snežinko..Sem jih mislil dol treščit, pa limajo v vsakem vremenu na cesto, vse leto..Mašinca malo čez 60kps, pomeni, nima navora, da bi pretirano vrtel prednja kolesa, ampak mašinca je VVTI. Mrcina zaradi VVTI leti v vrhniški klanc na AC naložena 160 na uro, pospeški, fenomenelni!  Nobenih čričkov, ropota, notranjost komaj kaj obrabljena, na cesti se obnaša kot nov avto, izredno vodljiv, super info na volanu, pravi gokart čez ovinke(je fajn gledat večje avte v špeglu, kako se počasi plazijo čez ovinke) . Parkiram ga kar med bicikle, se zmeraj najde plac..Zadnja klop na šinah, potegneš klop do prednjih zicev v enem grifu... Fajn če je kaj tovorit..HaE

Drugi avto lepo stoji na dvorišču, ubožec..

Range Rover &V6 diesel z novo mašino, alcantara, les, pa druga neuporabna sranja..Kot nov..Še prdnit se ne upam v njem, kaj šele leder obdrajsat..Kdo se bo matral s takim traktorjem po cest...

kekez
 
kekez Topic Starter
2019-09-29T10:37:26Z

Originally Posted by: Silence 

Jaz znam pa Vitrex nalit. Clwn   

Kekez, a maš asvalt? Midva sva skoz u boju; tlakovci, asvalt. Confuzed  Tiskan beton bi pa oba, samo kaj vem kako se to na Gurenskem obnese. Dno

Povozne površine asfalt, pohodne površine pohorski škrilavec.

kekez
 
kekez Topic Starter
2019-09-29T10:38:51Z

Dons grem spet v Maribor, na elektriko. Renault ZOE.

kekez
 
kekez Topic Starter
2019-09-29T10:46:25Z

Tisti nepotreben del zgoraj je EGR elektromagnetni ventil.

Njegova naloga je, da izpušne pline po primerni ohladitvi vozi nazaj v motor. Ker izpušni plini ne gorijo, dušijo delovanje motorja. Motor s tem dela "slabše", pomeni z nižjo temperaturo. Nišja temperatura pa ni zadostna za oksidiranje dušika. Posledica je manj dušikovih oksidov v izpušnih plinih.

Podobno torej, kot bi maratoncu, da ne bi proizvajal preveč CO2, dali tesno ovratnico okrog vratu (ali mu dali za dihati že izdihan zrak).

Verjetno ni treba opisovati, kako zasajano je potem vse skupaj, celo na vstopni strani motorja, kjer bi se sicer spodobilo, da bi šel noter le čist zrak.

Nekako takole pride (pri meni še ni tako hudo).

2019-09-29T10:56:39Z

Originally Posted by: Mestn Pu 

Se bom malo pokurčil. 

Yaris 1.0, 21let star. 160 000km. Avto leta v EU, USA, Japonska..Po 2 letih crknil en sam končnik. Aja, Celih 30eur končnik in menjava..Pismo, bankrotiral bom! Pa eno žarnco sm tud moru menjat. Še dobr, da so TOP philips lučke na EBayu relativno pocen.. Bencinskih črpal ne mara..Žre od 5-6, udoben in vodljiv v piko. Auspuh sistem je še original, rostfrei je res kurba..

Gume Sava M+S s snežinko..Sem jih mislil dol treščit, pa limajo v vsakem vremenu na cesto, vse leto..Mašinca malo čez 60kps, pomeni, nima navora, da bi pretirano vrtel prednja kolesa, ampak mašinca je VVTI. Mrcina zaradi VVTI leti v vrhniški klanc na AC naložena 160 na uro, pospeški, fenomenelni!  Nobenih čričkov, ropota, notranjost komaj kaj obrabljena, na cesti se obnaša kot nov avto, izredno vodljiv, super info na volanu, pravi gokart čez ovinke(je fajn gledat večje avte v špeglu, kako se počasi plazijo čez ovinke) . Parkiram ga kar med bicikle, se zmeraj najde plac..Zadnja klop na šinah, potegneš klop do prednjih zicev v enem grifu... Fajn če je kaj tovorit..HaE

Drugi avto lepo stoji na dvorišču, ubožec..

Range Rover &V6 diesel z novo mašino, alcantara, les, pa druga neuporabna sranja..Kot nov..Še prdnit se ne upam v njem, kaj šele leder obdrajsat..Kdo se bo matral s takim traktorjem po cest...

Yaris = Toyota. Vsi hvalijo. Vsi! 2Thumbs


Tole je podpis, pod katerega se lahko podpišem! 😎
2019-09-29T10:57:23Z

Originally Posted by: kekez 

Originally Posted by: Silence 

Jaz znam pa Vitrex nalit. Clwn   

Kekez, a maš asvalt? Midva sva skoz u boju; tlakovci, asvalt. Confuzed  Tiskan beton bi pa oba, samo kaj vem kako se to na Gurenskem obnese. Dno

Povozne površine asfalt, pohodne površine pohorski škrilavec.

Ej, tole mora bit pa "jebeno" če je sneg ali zmrznjena vlaga pozimi?! Srs


Tole je podpis, pod katerega se lahko podpišem! 😎
kekez
 
kekez Topic Starter
2019-09-29T11:19:34Z

Zakaj? Pozimi, poleti, ne opažam neke razlike. Asfalt je bolj pasji in pozimi včasih mi ne uspe avta zadržati na dvorišču. Vedno počasi zleze na cesto.

Jaz imam tudi enega hibridnega Yarisa pri bajti. =Toyota, made in France.

Drugi avto ne bo Toyota. Toyota je dejansko preveč evropski avto. Škrtarijo pri opremiv stilu: spredaj električne šipe, zadaj na vinto.

Meni to nikakor nikoli ne bo jasno. Če že škrtarijo, bi spredaj dali vinto in bi bila ta dostopna, zadaj pa elektriko, da bi lahko s sprednjega zica šibal šipe gor in dol.

Tako kot je, je spredaj nepotreben luksuz, zadaj pa nedostopno, če ne ustaviš in greš na zadnji sedež. Nelogično!

Ledice v lučeh. Tudi luksuz in jih pač ni. Niti v dnevnih lučeh.

Kljub temu, da je Toyota pionir hibridov, električnih avtov sploh nimajo. Priključnih hibridov tudi skoraj da ne. Tisti, ki pa obstajajo, so peklensko dragi.

Nisem mogel verjeti, da celo Lexus nima niti enega PHEV (priključnega hibrida). Dno

Pa še design pri zadnji generaciji Toyot je naravnost grozljiv. Kako jim sploh pride na misel delati tako grde avte? Včasih so bili lepši in res, manj izstopajoči.

2019-09-29T11:33:37Z

Torej samo Made in Japan pride v poštev. Ali jih tam sploh delajo z volanom na levi? HAAA?!

Tega z odpiranjem okna pa skor da ne morem verjet, tole je čisti "šit". Profesor Histerija


Tole je podpis, pod katerega se lahko podpišem! 😎
kekez
 
kekez Topic Starter
2019-09-29T11:59:19Z

Originally Posted by: Navadni Nimda 

Torej samo Made in Japan pride v poštev. Ali jih tam sploh delajo z volanom na levi? HAAA?!

Tega z odpiranjem okna pa skor da ne morem verjet, tole je čisti "šit". Profesor Histerija

Po mojem v Evropi ne dobiš japonskega Yarisa.

Tisti s šipami je v Evropi dokaj stalna praksa. Tudi pri folcijih, škodah, renaultih, seatih... Vsi tiščijo brez doplačila šipe na knof nelogično samo spredaj.

2019-09-29T20:00:21Z

Originally Posted by: kekez 

Zakaj? Pozimi, poleti, ne opažam neke razlike. Asfalt je bolj pasji in pozimi včasih mi ne uspe avta zadržati na dvorišču. Vedno počasi zleze na cesto.

Jaz imam tudi enega hibridnega Yarisa pri bajti. =Toyota, made in France.

Drugi avto ne bo Toyota. Toyota je dejansko preveč evropski avto. Škrtarijo pri opremiv stilu: spredaj električne šipe, zadaj na vinto.

Meni to nikakor nikoli ne bo jasno. Če že škrtarijo, bi spredaj dali vinto in bi bila ta dostopna, zadaj pa elektriko, da bi lahko s sprednjega zica šibal šipe gor in dol.

Tako kot je, je spredaj nepotreben luksuz, zadaj pa nedostopno, če ne ustaviš in greš na zadnji sedež. Nelogično!

Ledice v lučeh. Tudi luksuz in jih pač ni. Niti v dnevnih lučeh.

Kljub temu, da je Toyota pionir hibridov, električnih avtov sploh nimajo. Priključnih hibridov tudi skoraj da ne. Tisti, ki pa obstajajo, so peklensko dragi.

Nisem mogel verjeti, da celo Lexus nima niti enega PHEV (priključnega hibrida). Dno

Pa še design pri zadnji generaciji Toyot je naravnost grozljiv. Kako jim sploh pride na misel delati tako grde avte? Včasih so bili lepši in res, manj izstopajoči.

Malo so začeli fušat, ja. Primerjal sem supertesta moje Yariske in današnje, ker bi jo morda vzel..

Kar so pri moji hvalili, pri današnji kurcajo..Moja je še Japonka, šele čez eno leto so jih začeli šraufat v Franciji. Ima redko, a neprecenljivo posebnost. Števec hitrosti je obrnjen tako, da ga sopotnica ne vidi..DoubleYeah!

2019-09-29T20:22:42Z

To so Japonci - te razveselijo tam, kjer najmanj pričakuješ. Ahahaha


Tole je podpis, pod katerega se lahko podpišem! 😎
kekez
 
kekez Topic Starter
2019-09-29T23:14:35Z

Originally Posted by: Navadni Nimda 

Kaj boš torej naredu?

Danes sem se zmislil, da bom po potrditvi diagnoze morda naredil amputacijo.

Mrtev cilinder bom "odrezal" in se vozil s preostalimi tremi. HaE

Pri dizlih je to še bolj fino, saj lahko preprečiš, da diza šprica v nedelujoč cilinder. Poleg tega bom izpod odmične gredi odstranil odmikače, da ne bo odpiralo ventilov in če bo volja, bom celo odstranil nedelujoči bat. Če bom vse naredil, kot je treba, se po mojem celo računalnik ne bo nič pritoževal, da motorju kaj fali. Bom pa torej imel le 100 konjev namesto 140. Profesor

Zanimivo, ampak čisto taka mašina kot je moja, le s 3 cilindri, zares obstaja in jo vgrajujejo v manjše modele pri isti znamki.