Tako! Še malo k avtomobilski temi...
Diagnostika je končana. S HD endoskopom se sicer ni razpoznalo nobenih odklonov, ampak s tistih slik se vidi bolj za en bohseusmil.
Je bila pa zato zelo zgovorna diagnostika z manometrom.
Kompresija po cilindrih je pokazala: 1. cilinder 25, 2. cilinder 25, 3. cilinder 22 in 4. cilinder 0 (nula!)
Kot smo že pred časom ugotavljali iz drugih simptomov, je 4. cilinder res umrl. Zdaj potrjeno!
Je pa ob tem zanimivo spoznanje, da je pri meritvi sikalo ven skozi sesalni kanal.
Morda ni konec vzel res cilinder ali bat ampak le ventil ali njegovo ležišče. Zanimivo tudi, naoljeni svečki, ki sem jo kazal, manjka vrh. Morda se je odlomil in kje zagozdil (bolj verjetno, kaj poškodoval).
Zdaj smo že zelo globoko v fazi iskanja novega avta (verjetno bo 100% električen), zato zaenkrat tukaj ne bomo delali amputacije, ampak se bo šlo pri stvari do dna.
Danes smo odstranjevali izpuh, potem pride turbo kompresor in še izpušni kolektor.
Potem bo vse nared, da se odstrani glavo motorja, kjer bo hitro vse jasno.
Vse opcije za naprej so torej še odprte.
Kar precej negativen tip.
(To je danes pozitivno.)