Zdaj ugotavljam, kako bi tale moj nov bicikl šel na avto.
Za na streho je pretežek, se pravi na vlečno kljuko.
Pa tudi prtljažniki na kljuki imajo ponavadi, da bicikel zagrabijo za štango. Tale moj ima pa tam cel orng ror (obseg kar 32 cm!!!). Da sploh ne omenim, da ravno pod tem rorom potekajo vse lajtnge, na katerem sloni cela teža bicikla, če ga obesiš.
Potem se je Thule (verjetno tudi konkurenca) domislil nadomestno štango, ki jo pripneš med balanco in zic. Takole to izgleda:
Pa se folk zaveda, da v tem primeru cel bicikl gor drži le tista objemka pod zicem (in pod balanco)? Če se zic (ali balanca) med vožnjo izpuli ven iz geštela, vse skupaj zleti po tleh. 
Tudi variante, kjer bicikel postaviš in ne obesiš na prtljažnik niso nič boljše. Tudi tam mora potem pritrditev zagrabiti za štango. Tale nadomestna štanga pa je bolj narejena za obešanje (navpične sile) kot za pritrjevanje (bočne/vodoravne) sile. Pa še prtljažniki te vrste so orng glomazna (in dražja) zadeva.
Popolnoma NEGATIVEN TIP. Ampak res (spet).