Tole je še hujše, kot sem mislil.
Sem hotel poravnati stroške postopka, pa na računu ni nobenih podatkov, kako to storim.
Nobene iban številke, sklica ... samo znesek in naziv storitve.
In še "grožnja", če ne bom plačal spletno, bo potem ob prevzemu skoraj 2x dražje.
Torej, nalašč ne dajo podatkov, da je potem lahko 2x dražje?
Pa kot rečeno že osnovna cena postopka je dražja od DDVja, 2x dražja pa bo že skoraj kot vrednost paketa.
Je potem res čudno, da raje uporabljamo storitve GLS, UPS, DHL, ...?
Tale pošta je za en k***c. Se spomnim, ko sem bil v vojski, mi mama dala pošiljko na pošto v nedeljo (ja, delali so ob nedeljah), v ponedeljek pa sem zadevo že prejel v culukafriji. Danes v tem času ne pride niti iz Šiške v Moste. Saj zato, a sploh še kdo uporablja pošto? 🤮
Še vedno divjak. Cepiča se nista prijela.