2022-05-05T22:22:00Z
Ne gre za šparanje. Ne ljubi se mi tega trogati po avtu sem ter tja. Z drugim, osebnim avtom sem tole opravil mimogrede.

 

V bistvu je treba gumo le poriniti dol z ležišča na eni strani, da se pride do notranjosti. Težava je, da mi je ventilček padel v gumo in sem jo zato moral na eni strani sneti prek platišča in kot rečeno ima ta zelo trde boke.

 

Računam, da bom pri naslednjih bolj pazljiv in mi ne bo treba snemati.


Še vedno divjak. Cepiča se nista prijela.
2022-05-06T08:03:48Z
Zdi se mi, da vulkanizer z nogo porine rob prazne gume proti notranjosti navzdol - skoči nanjo. Zakaj pa sploh menjaš ventilčke?
_________________________________________________________________________________________

Kdor meni, da je večji od drugih, naj obišče pokopališče.

2022-05-06T09:05:56Z
Na teh platiščih imam še navadne gumijaste, pa se avto pritožuje, ker ne dobi signala od senzorjev.

 

Sicer pa nas to v bodoče čaka vse po vrsti. Tile novi in z EU direktivo predpisani senzorji tlaka imajo v sebi integrirano nezamenljivo baterijo. Ne vem, zakaj tako butasta izvedba. Celo ure na roki znajo narediti, da se "same filajo" z običajnim premikanjem telesa. V glavnem, tele baterije v ventilčkih naj bi zdržale okoli 5 let, potem pa menjava.

 

Zaenkrat si tega ne predstavljam, saj tukaj za en ventilček hočejo med 50 in 150€. Jaz uporabljam kitajske, ki so pod 10€.


Še vedno divjak. Cepiča se nista prijela.
2022-05-13T15:34:18Z

_________________________________________________________________________________________

Kdor meni, da je večji od drugih, naj obišče pokopališče.