Welcome Guest! To enable all features please try to register or login.
2 Pages<12
Options
Go to last post Go to first unread
kekez  
#21 Posted : Monday, October 2, 2017 11:01:12 AM(UTC)
kekez
Joined: 5/9/2016(UTC)
Posts: 1,155

Sem kar orng prečekiral Ryan-a in na relaciji, ki jo imam v mislih, ni nobenih disrepanc.
Leti se z Bologne na Ibizo, kjer se prestopi naprej proti Malagi.


Sicer sem se pa v soboto basal po enem avionu in ugotovil da Ryan ponuja muchos prostora za potnike.
Tole je sicer bila ena športna ropotulja, kjer smo notri sedeli en čez drugega 10 "potnikov". Namesto naslona si se naslonil kar na onega zadaj (sedeli smo na klopci med nogami). Hkrati pa si dobil še kakšno dečvo v naročje Histerija.


 


Do zdaj sem doživljal zamude samo pri Air Berlinu, drugi so bili kar točni. Na zadnjem poletu smo bili celo predčasni in so me zato iskali po ozvočenju (sem že bil v čekirani coni), saj sem se jaz držal urnika. Tako sem prišel zadnji v avion, da smo potem vzleteli samo 2 minuti pred voznim redom. Dno


 


Oni moj avion nima prav dosti kokpita. Od inštrumentov: brzinomer, višinomer, variometer, kuglco in metlco ter na kupoli nitko.
Od komand: krmilno palico, flapse, bremze in nožne komande za levo-desno.
To je pa v glavnem to.
Malo bi moral le obnoviti tehnične podatke. Min hitrost se mi zdi, da je 60. Vzletna tam nekje 70, optimalna za polet 75-90, max v mirnem ozračju 250, v turbolentnem pa 145, se mi zdi po spominu. Za luping moraš imeti notri menda vsaj 160 km/h, ampak tega itak nimam več v planu HaE, sem ga izvajal le enkrat.


Edited by user Monday, October 2, 2017 12:38:51 PM(UTC)  | Reason: Not specified

Mestn Pu  
#22 Posted : Wednesday, October 4, 2017 8:35:45 PM(UTC)
Mestn Pu
Joined: 5/17/2016(UTC)
Posts: 109

Originally Posted by: kekez Go to Quoted Post


Sem kar orng prečekiral Ryan-a in na relaciji, ki jo imam v mislih, ni nobenih disrepanc.
Leti se z Bologne na Ibizo, kjer se prestopi naprej proti Malagi.


Sicer sem se pa v soboto basal po enem avionu in ugotovil da Ryan ponuja muchos prostora za potnike.
Tole je sicer bila ena športna ropotulja, kjer smo notri sedeli en čez drugega 10 "potnikov". Namesto naslona si se naslonil kar na onega zadaj (sedeli smo na klopci med nogami). Hkrati pa si dobil še kakšno dečvo v naročje Histerija.


 


Do zdaj sem doživljal zamude samo pri Air Berlinu, drugi so bili kar točni. Na zadnjem poletu smo bili celo predčasni in so me zato iskali po ozvočenju (sem že bil v čekirani coni), saj sem se jaz držal urnika. Tako sem prišel zadnji v avion, da smo potem vzleteli samo 2 minuti pred voznim redom. Dno


 


Oni moj avion nima prav dosti kokpita. Od inštrumentov: brzinomer, višinomer, variometer, kuglco in metlco ter na kupoli nitko.
Od komand: krmilno palico, flapse, bremze in nožne komande za levo-desno.
To je pa v glavnem to.
Malo bi moral le obnoviti tehnične podatke. Min hitrost se mi zdi, da je 60. Vzletna tam nekje 70, optimalna za polet 75-90, max v mirnem ozračju 250, v turbolentnem pa 145, se mi zdi po spominu. Za luping moraš imeti notri menda vsaj 160 km/h, ampak tega itak nimam več v planu HaE, sem ga izvajal le enkrat.



Ekola, vse fajn. Balearci se, še ne, odcepljajo..Ryanair so drugače zelotočni in hitri..Sem že doživel, da je posadka na koncu poleta morala skandirat. Mi smo Ryanair, smo najboljši in najtočnejši, tokrat smo prileteli v Benetke kar 20 minut prekmalu, huuuuraaaa.


Vueling so dosti bolj na izi..Strežba se zbudi šele ko potniki vzamejo svoje sendviče v roke..Štart ni nujno ob uri. Enkrat so zvijoni katalanski pustili prižgan znak "ostanite pripeti" in nakladali pri lepem vremenu o možnih turbulencah, nato je iz kuhinje zadišalo po juhici in cvrtju, za firnkom se je smejalo in plesalo ob glasbi, če si hotel na skret, je takoj padel ukaz, "ne može, turbulenca"..In tako celo uro do pristanka.. In Vueling te prebukira tudi po 3X še preden pride datum poleta in tudi na dan poleta na letališču kjer prestopaš te prebukira.


Enkrat sem že imel karto za Air Berlin, ampak ko sva prišla na Dunaj, je na stezi stal Air Niki, ex Lauda air in najlepše stevardese kar si jih moreš zamislit..Drugič sva imela nor zegen, ker sva imela karti za nek Air Espana in celo letela z njim, čez en dan pa je družba bakrotirala in njihove žrtve z letalskimi kartami so ostale na letališčih.DSmile


Lupingi...  Če ti rata, zakaj pa ne? V bistvu piece of cake, saj je velikokrat izogibanje akrobatom na naših cestah  napram lupingom prej kot ne pravi akcijski thriller..MhmYesYes


Navadni Nimda  
#23 Posted : Saturday, November 25, 2017 1:01:05 PM(UTC)
Navadni Nimda
Joined: 4/13/2016(UTC)
Posts: 1,556

Vidim, da je tale Vueling  izjemno priljubljen - med stevardesami & ostalimi posadkami.ROFLMAO


Tole je podpis, pod katerega se lahko podpišem! 8-)
ZokiPoki  
#24 Posted : Saturday, November 25, 2017 2:34:09 PM(UTC)
ZokiPoki
Joined: 6/4/2016(UTC)
Posts: 1,249

Originally Posted by: Mestn Pu Go to Quoted Post


Originally Posted by: kekez Go to Quoted Post


Sem kar orng prečekiral Ryan-a in na relaciji, ki jo imam v mislih, ni nobenih disrepanc.
Leti se z Bologne na Ibizo, kjer se prestopi naprej proti Malagi.


Sicer sem se pa v soboto basal po enem avionu in ugotovil da Ryan ponuja muchos prostora za potnike.
Tole je sicer bila ena športna ropotulja, kjer smo notri sedeli en čez drugega 10 "potnikov". Namesto naslona si se naslonil kar na onega zadaj (sedeli smo na klopci med nogami). Hkrati pa si dobil še kakšno dečvo v naročje Histerija.


 


Do zdaj sem doživljal zamude samo pri Air Berlinu, drugi so bili kar točni. Na zadnjem poletu smo bili celo predčasni in so me zato iskali po ozvočenju (sem že bil v čekirani coni), saj sem se jaz držal urnika. Tako sem prišel zadnji v avion, da smo potem vzleteli samo 2 minuti pred voznim redom. Dno


 


Oni moj avion nima prav dosti kokpita. Od inštrumentov: brzinomer, višinomer, variometer, kuglco in metlco ter na kupoli nitko.
Od komand: krmilno palico, flapse, bremze in nožne komande za levo-desno.
To je pa v glavnem to.
Malo bi moral le obnoviti tehnične podatke. Min hitrost se mi zdi, da je 60. Vzletna tam nekje 70, optimalna za polet 75-90, max v mirnem ozračju 250, v turbolentnem pa 145, se mi zdi po spominu. Za luping moraš imeti notri menda vsaj 160 km/h, ampak tega itak nimam več v planu HaE, sem ga izvajal le enkrat.



Ekola, vse fajn. Balearci se, še ne, odcepljajo..Ryanair so drugače zelotočni in hitri..Sem že doživel, da je posadka na koncu poleta morala skandirat. Mi smo Ryanair, smo najboljši in najtočnejši, tokrat smo prileteli v Benetke kar 20 minut prekmalu, huuuuraaaa.


Vueling so dosti bolj na izi..Strežba se zbudi šele ko potniki vzamejo svoje sendviče v roke..Štart ni nujno ob uri. Enkrat so zvijoni katalanski pustili prižgan znak "ostanite pripeti" in nakladali pri lepem vremenu o možnih turbulencah, nato je iz kuhinje zadišalo po juhici in cvrtju, za firnkom se je smejalo in plesalo ob glasbi, če si hotel na skret, je takoj padel ukaz, "ne može, turbulenca"..In tako celo uro do pristanka.. In Vueling te prebukira tudi po 3X še preden pride datum poleta in tudi na dan poleta na letališču kjer prestopaš te prebukira.


Enkrat sem že imel karto za Air Berlin, ampak ko sva prišla na Dunaj, je na stezi stal Air Niki, ex Lauda air in najlepše stevardese kar si jih moreš zamislit..Drugič sva imela nor zegen, ker sva imela karti za nek Air Espana in celo letela z njim, čez en dan pa je družba bakrotirala in njihove žrtve z letalskimi kartami so ostale na letališčih.DSmile


Lupingi...  Če ti rata, zakaj pa ne? V bistvu piece of cake, saj je velikokrat izogibanje akrobatom na naših cestah  napram lupingom prej kot ne pravi akcijski thriller..MhmYesYes



 


Me prav zanima, če ti gre pri lupingu kri v glavo?


_________________________________________________________________________________________
Kdor meni, da je večji od drugih, naj obišče pokopališče.
2 Pages<12
 
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.

Notification

Icon
Error

 
Vse vsebine so (c) Hyde-Park.si 2007-2017, razen tistih, ki to niso, pa še to ne vse.