Welcome Guest! To enable all features please try to register or login.
3 Pages<123>
Options
Go to last post Go to first unread
kekez  
#21 Posted : Saturday, March 3, 2018 10:52:03 PM(UTC)
kekez
Joined: 5/9/2016(UTC)
Posts: 1,707

Tale F450 bo preštorast za tako uporabo. Verjetno bo pa imel v končni fazi z baterijo in kamero okrog 2 kili.


Za izgubljence bo morda boljša tista ropotulja, ki mi dela sive lase (oziroma ne dela).


Edited by user Saturday, March 3, 2018 10:53:21 PM(UTC)  | Reason: Not specified

Navadni Nimda  
#22 Posted : Sunday, March 4, 2018 12:28:04 PM(UTC)
Navadni Nimda
Joined: 4/13/2016(UTC)
Posts: 2,130

Pa ne mi rečt, da tegale, ki ne dela, ne moreš v red spravt. Nimajo nobenih firmware updateov, ali vsaj jamranj na forumih? (razen na temu forumu Dno).


Tole je podpis, pod katerega se lahko podpišem! 8-)
kekez  
#23 Posted : Sunday, March 4, 2018 3:29:38 PM(UTC)
kekez
Joined: 5/9/2016(UTC)
Posts: 1,707

Bo, ko bo. Nimam jaz cel cajt. Yawn


kekez  
#24 Posted : Saturday, March 24, 2018 2:38:40 PM(UTC)
kekez
Joined: 5/9/2016(UTC)
Posts: 1,707

Danes je bil opravljen prvi testni let drona iz samogradnje - F450.


Leti orng! Za začetno testiranje kar preveč. Zato daje občutek zelo nevarne zverine. Po mojem doseže 100 km/h v nekaj sekundah, pa ni dirkalna izvedba.
Prostorska stabilnost nekaj ne deluje. Moram preveriti GPS in barometer. Stabilnost samega drona je sicer kar v redu (samo malenkostno sili v vrtenje v desno).


Ko ga enkrat poženeš, da dobi hitrost, ga kar težko spet spraviš v kontrolirano počasno letenje. Še dobro, da sem šel tole testirat na kranjski modelarski poligon sredi njiv. Sicer sem strogo zakonsko gledano itak v prekršku, ker za tole zverino že rabiš nekaj "uradnih štempljev", ampak dokler je zadeva v preizkusni fazi, bo itak samo na njivi, nizko, blizu in počasi. Kasneje bomo tudi za štemplje poskrbeli. Pa tudi, praktično cela ljubljanska kotlina ima status omejene zračne aktivnosti do max 50m višine.


Test se je pri letenju že z drugo baterijo (prvo smo spraznili z bolj previdnimi manevri) končala z manjšim krešem. Zadeva je strmoglavila na njivo. Moram reči da to kar orng tresne. Ni fino če komu na karkoli (glavo, avto, hišo). Odpikalo pa je samo en propeler. Škode je za kakšen dober evro.


Nabaviti moram nove propelerje, bolj ustrezno baterijo (zdaj sem malo štukal), OSD, FPV... in porihtati prostorsko stabilizacijo.

Edited by user Saturday, March 24, 2018 10:22:15 PM(UTC)  | Reason: Not specified

mungo  
#25 Posted : Sunday, March 25, 2018 8:42:38 AM(UTC)
mungo
Joined: 7/22/2017(UTC)
Posts: 332

Kaj pa "oprema", recimo takšna kot jo ima Charlene? Dno


Navadni Nimda  
#26 Posted : Sunday, March 25, 2018 10:24:02 AM(UTC)
Navadni Nimda
Joined: 4/13/2016(UTC)
Posts: 2,130

Originally Posted by: kekez Go to Quoted Post


Danes je bil opravljen prvi testni let drona iz samogradnje - F450.


Leti orng! Za začetno testiranje kar preveč. Zato daje občutek zelo nevarne zverine. Po mojem doseže 100 km/h v nekaj sekundah, pa ni dirkalna izvedba.
Prostorska stabilnost nekaj ne deluje. Moram preveriti GPS in barometer. Stabilnost samega drona je sicer kar v redu (samo malenkostno sili v vrtenje v desno).


Ko ga enkrat poženeš, da dobi hitrost, ga kar težko spet spraviš v kontrolirano počasno letenje. Še dobro, da sem šel tole testirat na kranjski modelarski poligon sredi njiv. Sicer sem strogo zakonsko gledano itak v prekršku, ker za tole zverino že rabiš nekaj "uradnih štempljev", ampak dokler je zadeva v preizkusni fazi, bo itak samo na njivi, nizko, blizu in počasi. Kasneje bomo tudi za štemplje poskrbeli. Pa tudi, praktično cela ljubljanska kotlina ima status omejene zračne aktivnosti do max 50m višine.


Test se je pri letenju že z drugo baterijo (prvo smo spraznili z bolj previdnimi manevri) končala z manjšim krešem. Zadeva je strmoglavila na njivo. Moram reči da to kar orng tresne. Ni fino če komu na karkoli (glavo, avto, hišo). Odpikalo pa je samo en propeler. Škode je za kakšen dober evro.


Nabaviti moram nove propelerje, bolj ustrezno baterijo (zdaj sem malo štukal), OSD, FPV... in porihtati prostorsko stabilizacijo.


Koliko baterij imaš na temle?
Sicer pa čestitke, da je poletel! ThmbR


Tole je podpis, pod katerega se lahko podpišem! 8-)
kekez  
#27 Posted : Sunday, March 25, 2018 2:19:35 PM(UTC)
kekez
Joined: 5/9/2016(UTC)
Posts: 1,707

Najprej sem poizkušal t eno 2S baterijo (2200 mAh, 7,4V), pa je bilo prešvoh.


Potem sem letel s 3S 1500 mAh 11,1V. Ko se je ta spraznila sem pa navezal gor 2 zaporedno vezani 2S 2200mAh, torej je bilo 4S 14,8V. To je bilo skupaj približno 220g teže.


Zdaj razmišljam, če bi kupil 5000 mAh, 4S - pol kile.


Navadni Nimda  
#28 Posted : Sunday, March 25, 2018 4:56:39 PM(UTC)
Navadni Nimda
Joined: 4/13/2016(UTC)
Posts: 2,130

Aha, vidim da je tud polnilnik drugačen, kot za Li-ion.2Thumbs


Tole je podpis, pod katerega se lahko podpišem! 8-)
kekez  
#29 Posted : Sunday, March 25, 2018 7:19:20 PM(UTC)
kekez
Joined: 5/9/2016(UTC)
Posts: 1,707

V prihodnje pa razmišljam o hibridizaciji, saj bi rad večurno avtonomijo.


Dronu bi vgradil dizel agregat Smile. Trenutno še nimam prav nobenih izkušenj s temi zadevami in bo treba narediti kup poizkusov in meritev.


Zamerkan imam že 1ccm dizelski motor, ki tehta le 50g. Nikjer pa ni podatka, koliko moči spravi iz sebe.
Agregat bi moral dati iz sebe vsaj 100W. Torej bi moral dizlaš vsaj ene 3x toliko.

Edited by user Sunday, March 25, 2018 7:20:06 PM(UTC)  | Reason: Not specified

Navadni Nimda  
#30 Posted : Sunday, March 25, 2018 9:50:50 PM(UTC)
Navadni Nimda
Joined: 4/13/2016(UTC)
Posts: 2,130

Pa dej še mal LOXa notr, pa ga pošl na 500 km v nizko orbito! ROFLMAOOwned!


Tole je podpis, pod katerega se lahko podpišem! 8-)
kekez  
#31 Posted : Sunday, March 25, 2018 10:00:52 PM(UTC)
kekez
Joined: 5/9/2016(UTC)
Posts: 1,707

Evo ga, dizel:



Kuri mešanico dizla, etra in nekaj olja, ker je dvotaktar. Profesor
Original velikost je približno 5 cm.

Edited by user Sunday, March 25, 2018 10:03:41 PM(UTC)  | Reason: Not specified

Navadni Nimda  
#32 Posted : Monday, March 26, 2018 2:16:37 PM(UTC)
Navadni Nimda
Joined: 4/13/2016(UTC)
Posts: 2,130

Sej tole je kar zanimivo početje. Ko vidiš, da se baterija prazni (ali da prehitro zgubljaš višino, ali nivo mAH pade pod želen nivo), zadevo ukurblaš avtomatsko.


Take vragolije počnejo recimo NASA roverji na Marsu in kot vidimo, uspešno. Recimo opportunity je pristal januarja leta 2004, pa še kar dela. Ima pa samo solarne celice, ki jih občasno spuca veter, sicer bi že zdavnaj crknilo. Mene čudijo baterije, kako to, da držijo tako dolgo. Ponoči, recimo, je tak mraz, da se mora elektronika ogrevati. To je posebej jebeno ob zimskem 6-mesečju, ko je sonce zelo nizko nad horizontom, rover je pa parkiran v hrib, da žarki vsaj nekaj kota dobijo. Vožnje čez dan takrat ni, rover se samo javlja enkrat dnevno, pošlje kako fotko in meteo podatke. Vse našteto je avtonomno! :)


Tole je podpis, pod katerega se lahko podpišem! 8-)
ZokiPoki  
#33 Posted : Monday, March 26, 2018 2:30:36 PM(UTC)
ZokiPoki
Joined: 6/4/2016(UTC)
Posts: 1,811

Mraz je hudič. Cepilnik za drva sem pustil pokrit čez noč zunaj. Zjutraj mi varovalko ven metalo, ker se je hidravlično olje preveč strdilo. Ne vem pa, če tole spada semle.


_________________________________________________________________________________________
Kdor meni, da je večji od drugih, naj obišče pokopališče.
kekez  
#34 Posted : Monday, March 26, 2018 2:52:58 PM(UTC)
kekez
Joined: 5/9/2016(UTC)
Posts: 1,707

Ja, meni je danes zjutaj kazalo -5 stopinj.


In to v času, ko imamo že POLETNO uro in smo skoraj že v aprilu.


Če kdo nuca kaj snega, mu ga tudi komot šenkam kakšen kamion.


 


Sem pa danes vrgel uč na Jahorino, kjer so pred dnevi takorekoč že cvetele visibabe...
Zdaj imajo spet 1m novega.
Očitno se jim bo končno začela zimska sezona.
Kaj češ, busanci so mal uzad. VryE


Navadni Nimda  
#35 Posted : Monday, March 26, 2018 4:56:13 PM(UTC)
Navadni Nimda
Joined: 4/13/2016(UTC)
Posts: 2,130

Originally Posted by: ZokiPoki Go to Quoted Post


Mraz je hudič. Cepilnik za drva sem pustil pokrit čez noč zunaj. Zjutraj mi varovalko ven metalo, ker se je hidravlično olje preveč strdilo. Ne vem pa, če tole spada semle.


Škoda, da nis nove teme odprl. Vsekakor pa spada tole pod splošno izobrazbo ... zame velja, da ne vem, če bi na to kdaj pomislu. Torej bi se meni zgodilo podobno, kot se je tebi. Dobra šola! Profesor


Tole je podpis, pod katerega se lahko podpišem! 8-)
mungo  
#36 Posted : Monday, March 26, 2018 5:33:51 PM(UTC)
mungo
Joined: 7/22/2017(UTC)
Posts: 332
Originally Posted by: ZokiPoki Go to Quoted Post
Mraz je hudič. Cepilnik za drva sem pustil pokrit čez noč zunaj. Zjutraj mi varovalko ven metalo, ker se je hidravlično olje preveč strdilo. Ne vem pa, če tole spada semle.


Mogoče je moj cepilnik tudi zaradi tega odpovedal v soboto. Zvila se je glavna cilindrična os, tako da ni već šel do konca na začetno pozicijo. Danes so mi ga zamenjali v Avstriji z novim brez da bi starega od blizu pogledali.

Edited by user Monday, March 26, 2018 5:34:41 PM(UTC)  | Reason: Not specified

ZokiPoki  
#37 Posted : Monday, March 26, 2018 5:53:32 PM(UTC)
ZokiPoki
Joined: 6/4/2016(UTC)
Posts: 1,811

OK, pa naj bo to skupna tema o cepilnikih in dronih. Meni se cepilna glava sploh ne vrača do konca, ker imam nameščen kos lesa zadaj, da se prej ustavi. S cepilniki je podobno kot s spolnostjo: iz leta v leto si bolj izkušen in potem enkrat mašina opeša, teorija pa ostane. Teorija je večna.


_________________________________________________________________________________________
Kdor meni, da je večji od drugih, naj obišče pokopališče.
Navadni Nimda  
#38 Posted : Tuesday, March 27, 2018 12:57:00 AM(UTC)
Navadni Nimda
Joined: 4/13/2016(UTC)
Posts: 2,130

Tud teorija ima svoje življenje & razvojno pot - posebej, če ni prakse, ki bi jo podprla! ROFLMAO


Tole je podpis, pod katerega se lahko podpišem! 8-)
ZokiPoki  
#39 Posted : Tuesday, March 27, 2018 10:37:17 AM(UTC)
ZokiPoki
Joined: 6/4/2016(UTC)
Posts: 1,811

Da ne bom spet obtožen, da lažem kot pes teče, bom pokazal mungecu, kako sem vstavil kos lesa, da se ni treba cepilni glavi vračati čisto nazaj. Na sliki je vidna tudi tehnična rešitev namestitva pedala, da z uporabo noge sprostim eno roko. (sistem zahteva uoporabo obeh rok) Pa še en kos lesa je viden, ki ga vtaknem med poleno in cepilno glavo, če je poleno kratko. Če je zelo mrzlo, je potrebno mašino pognati brez cepljenja, le motor naj se sliši, glava počiva. Hidravlična tekočina se segreje. Hvala za pozornost!

Edited by user Tuesday, March 27, 2018 7:57:38 PM(UTC)  | Reason: Not specified

_________________________________________________________________________________________
Kdor meni, da je večji od drugih, naj obišče pokopališče.
Silence  
#40 Posted : Tuesday, March 27, 2018 11:28:02 AM(UTC)
Silence
Joined: 4/13/2016(UTC)
Posts: 3,188

Si hotu rečt ščene, ane. Mungec ima ščenetka. Ajetkotkoje!


https://hyde-park.si/Portals/0/Users/005/05/5/Silence_podpis_old.jpg
3 Pages<123>
 
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.

Notification

Icon
Error

 
Vse vsebine so (c) Hyde-Park.si 2007-2018, razen tistih, ki to niso, pa še to ne vse.