V bistvu bom združil oba poklica in bom mojemu avtu najprej naredil endoskopijo. 
Ginekolog nisem, zato to ne bo šlo skozi auspuh 
Sicer dizel kot tak ni nek hud problem. Problem je, da so tele moderne dizle zelo zakomplicirali.
Najbolj kompliciran del je postal ravno auspuh. Ta ni več enostavna in zanesljiva cev, kot je bila včasih, ampak imaš tam najprej elektromagnetni EGR ventil, pa katalizator, pa DPF filter, pa sonde za uravnavanje vsega tega... Moj vsaj še nima reduciranja s sečnino (adblue).
Včasih je veljalo, da si lahko v dizla nalil karkoli, od olja iz friteze, kurilnega olja ipd. in je zadeva peljala.
Danes je problem že, če po ACEA specifikaciji uporabiš B namesto C olja, ker ti zamaši DPF, za katerega so za moj avto rekli, da original stane 7k€, ker je integriran skupaj s katalizatorjem.
Aja, pa včasih so dizli imeli robustno mehansko boš pumpo, ki je bila enostavna batna črpalka z ekscentri skozi čisto mehanske dize.
Danes imaš skupen visokotlačni vod do električnih diz, ki delujejo kot Epsonov inkjet. Imajo piezoelektrične injektorje.
Tole zadnje je sicer brihtna pogruntavščina, ki je največ pripomogla k boljšemu delovanju motorja, saj piezo tehnologija res zelo natančno in hitro (lahko včkrat na en vrtljaj motorja) vbrizgava gorivo. To bolj pripomore k čistejšemu in bolj zanesljivemu delovanju kot vse kompliciranje z auspuhom.
Edited by user Wednesday, September 11, 2019 12:48:39 PM(UTC)
| Reason: Not specified