Welcome Guest! To enable all features please try to register or login.
7 Pages<1234>»
Options
Go to last post Go to first unread
Silence  
#21 Posted : Tuesday, September 24, 2019 3:19:09 PM(UTC)
Silence
Joined: 4/13/2016(UTC)
Posts: 3,967

Meni je tud to uganka, že samo v Preddvoru so 4 polnilnice (2x pred občino, 2x pri Črnavi).  Dno

https://hyde-park.si/Portals/0/Users/005/05/5/Silence_podpis_old.jpg
kekez  
#22 Posted : Saturday, September 28, 2019 6:37:32 PM(UTC)
kekez
Joined: 5/9/2016(UTC)
Posts: 2,593

Danes sem se malo bolj zagreto lotil tega pacienta. Trenutno zadeva izgleda nekako takole:

kekez  
#23 Posted : Saturday, September 28, 2019 6:41:44 PM(UTC)
kekez
Joined: 5/9/2016(UTC)
Posts: 2,593

Sem mu pa na koncu tudi že skoraj diagnosticiral klinično smrt. Delni dokaz diagnoze je pa tole

Zdaj samo še dobim orodje za merjenje kompresije, da diagnozo potrdim.

V naslednjem tednu pa dobim še dovolj tanek endoskop, da bomo naredili endoskopijo.

Ampak tisto bo pa, kot vse kaže, že obdukcija. PaNeNo

kekez  
#24 Posted : Saturday, September 28, 2019 6:54:06 PM(UTC)
kekez
Joined: 5/9/2016(UTC)
Posts: 2,593

Ugane kdo, kaj ke tole?

Gre za najbolj nepotreben del motorja. Če ne bi bilo teh in podobnih zadev, bi bili avti veliko bolj zanesljivi.

Včasih si lahko po izpuhu kar dobro diagnosticiral prihajajoče težave in jih pravočasno rešil.

Danes imajo izpuhi kup nekih kompliciranih in dragih elementov, ki vse težave prikrijejo, dokler ni prepozno. PraviVitez

Navadni Nimda  
#25 Posted : Saturday, September 28, 2019 7:05:29 PM(UTC)
Navadni Nimda
Joined: 4/13/2016(UTC)
Posts: 3,274

Haha, eni se pa spoznajo na motoroznanstvo HAAA?!

Tole je podpis, pod katerega se lahko podpišem! 8-)
kekez  
#26 Posted : Saturday, September 28, 2019 7:22:53 PM(UTC)
kekez
Joined: 5/9/2016(UTC)
Posts: 2,593

Še pojasnilo, zakaj je zgodnje znak, da je z avtom konec.

Na sliki je grelna svečka. To imajo dizli, da pozimi lažje vžgejo. To je svečka, ki je s spodnjim delom v cilindru, kjer poteka zgorevalni proces. To bi moralo biti suho. Tale svečka, ki sem jo izvlekel iz 4. cilindra je bila takole naoljena, kot kaže slika. To pomeni, da je očitno 4. cilinder praktično zalit z oljem.

To ljudski glas imenuje, da je cilinder zaribal.

Očitno je cilinder ali bat tako poškodovan, da črpa olje, ki je na dnu motorja, v cilinder.

Vzrokov je lahko več. Nekoč sem imel avto, kjer je sornik zlezel ven iz svoje pozicije in po stenah cilindra naredil milimeter globoke raze.

Lahko so fuč batni obročki (ki imajo vlogo tesnila), ampak tudi v tem primeru je verjetno poškodovan tudi cilinder.

Lahko je fuč bat. Tudi to verjetno precej poškoduje površino cilindra.

V glavnem je v takih primerih (po ljudsko) treba narediti generalko.

To pomeni, da je treba ali zamenjati cel blok ali pobrusiti cilindre na večji premer in potem vstaviti večje bate. Nekateri motorji imajo cilindrske puše, ki jih je mogoče menjavati. To običajno niso dizli, ampak športni bencinarji, ki imajo preostali del bloka iz aluminija.

Edited by user Sunday, September 29, 2019 12:50:33 PM(UTC)  | Reason: Not specified

Navadni Nimda  
#27 Posted : Saturday, September 28, 2019 8:47:07 PM(UTC)
Navadni Nimda
Joined: 4/13/2016(UTC)
Posts: 3,274

Kaj boš torej naredu?

Tole je podpis, pod katerega se lahko podpišem! 8-)
Silence  
#28 Posted : Sunday, September 29, 2019 9:56:30 AM(UTC)
Silence
Joined: 4/13/2016(UTC)
Posts: 3,967

Jaz znam pa Vitrex nalit. Clwn   

Kekez, a maš asvalt? Midva sva skoz u boju; tlakovci, asvalt. Confuzed  Tiskan beton bi pa oba, samo kaj vem kako se to na Gurenskem obnese. Dno

https://hyde-park.si/Portals/0/Users/005/05/5/Silence_podpis_old.jpg
Mestn Pu  
#29 Posted : Sunday, September 29, 2019 11:19:58 AM(UTC)
Mestn Pu
Joined: 5/17/2016(UTC)
Posts: 166

Se bom malo pokurčil. 

Yaris 1.0, 21let star. 160 000km. Avto leta v EU, USA, Japonska..Po 2 letih crknil en sam končnik. Aja, Celih 30eur končnik in menjava..Pismo, bankrotiral bom! Pa eno žarnco sm tud moru menjat. Še dobr, da so TOP philips lučke na EBayu relativno pocen.. Bencinskih črpal ne mara..Žre od 5-6, udoben in vodljiv v piko. Auspuh sistem je še original, rostfrei je res kurba..

Gume Sava M+S s snežinko..Sem jih mislil dol treščit, pa limajo v vsakem vremenu na cesto, vse leto..Mašinca malo čez 60kps, pomeni, nima navora, da bi pretirano vrtel prednja kolesa, ampak mašinca je VVTI. Mrcina zaradi VVTI leti v vrhniški klanc na AC naložena 160 na uro, pospeški, fenomenelni!  Nobenih čričkov, ropota, notranjost komaj kaj obrabljena, na cesti se obnaša kot nov avto, izredno vodljiv, super info na volanu, pravi gokart čez ovinke(je fajn gledat večje avte v špeglu, kako se počasi plazijo čez ovinke) . Parkiram ga kar med bicikle, se zmeraj najde plac..Zadnja klop na šinah, potegneš klop do prednjih zicev v enem grifu... Fajn če je kaj tovorit..HaE

Drugi avto lepo stoji na dvorišču, ubožec..

Range Rover &V6 diesel z novo mašino, alcantara, les, pa druga neuporabna sranja..Kot nov..Še prdnit se ne upam v njem, kaj šele leder obdrajsat..Kdo se bo matral s takim traktorjem po cest...

kekez  
#30 Posted : Sunday, September 29, 2019 12:37:26 PM(UTC)
kekez
Joined: 5/9/2016(UTC)
Posts: 2,593

Originally Posted by: Silence Go to Quoted Post

Jaz znam pa Vitrex nalit. Clwn   

Kekez, a maš asvalt? Midva sva skoz u boju; tlakovci, asvalt. Confuzed  Tiskan beton bi pa oba, samo kaj vem kako se to na Gurenskem obnese. Dno

Povozne površine asfalt, pohodne površine pohorski škrilavec.

kekez  
#31 Posted : Sunday, September 29, 2019 12:38:51 PM(UTC)
kekez
Joined: 5/9/2016(UTC)
Posts: 2,593

Dons grem spet v Maribor, na elektriko. Renault ZOE.

kekez  
#32 Posted : Sunday, September 29, 2019 12:46:25 PM(UTC)
kekez
Joined: 5/9/2016(UTC)
Posts: 2,593

Tisti nepotreben del zgoraj je EGR elektromagnetni ventil.

Njegova naloga je, da izpušne pline po primerni ohladitvi vozi nazaj v motor. Ker izpušni plini ne gorijo, dušijo delovanje motorja. Motor s tem dela "slabše", pomeni z nižjo temperaturo. Nišja temperatura pa ni zadostna za oksidiranje dušika. Posledica je manj dušikovih oksidov v izpušnih plinih.

Podobno torej, kot bi maratoncu, da ne bi proizvajal preveč CO2, dali tesno ovratnico okrog vratu (ali mu dali za dihati že izdihan zrak).

Verjetno ni treba opisovati, kako zasajano je potem vse skupaj, celo na vstopni strani motorja, kjer bi se sicer spodobilo, da bi šel noter le čist zrak.

Nekako takole pride (pri meni še ni tako hudo).

Edited by user Sunday, September 29, 2019 12:48:06 PM(UTC)  | Reason: Not specified

Navadni Nimda  
#33 Posted : Sunday, September 29, 2019 12:56:39 PM(UTC)
Navadni Nimda
Joined: 4/13/2016(UTC)
Posts: 3,274

Originally Posted by: Mestn Pu Go to Quoted Post

Se bom malo pokurčil. 

Yaris 1.0, 21let star. 160 000km. Avto leta v EU, USA, Japonska..Po 2 letih crknil en sam končnik. Aja, Celih 30eur končnik in menjava..Pismo, bankrotiral bom! Pa eno žarnco sm tud moru menjat. Še dobr, da so TOP philips lučke na EBayu relativno pocen.. Bencinskih črpal ne mara..Žre od 5-6, udoben in vodljiv v piko. Auspuh sistem je še original, rostfrei je res kurba..

Gume Sava M+S s snežinko..Sem jih mislil dol treščit, pa limajo v vsakem vremenu na cesto, vse leto..Mašinca malo čez 60kps, pomeni, nima navora, da bi pretirano vrtel prednja kolesa, ampak mašinca je VVTI. Mrcina zaradi VVTI leti v vrhniški klanc na AC naložena 160 na uro, pospeški, fenomenelni!  Nobenih čričkov, ropota, notranjost komaj kaj obrabljena, na cesti se obnaša kot nov avto, izredno vodljiv, super info na volanu, pravi gokart čez ovinke(je fajn gledat večje avte v špeglu, kako se počasi plazijo čez ovinke) . Parkiram ga kar med bicikle, se zmeraj najde plac..Zadnja klop na šinah, potegneš klop do prednjih zicev v enem grifu... Fajn če je kaj tovorit..HaE

Drugi avto lepo stoji na dvorišču, ubožec..

Range Rover &V6 diesel z novo mašino, alcantara, les, pa druga neuporabna sranja..Kot nov..Še prdnit se ne upam v njem, kaj šele leder obdrajsat..Kdo se bo matral s takim traktorjem po cest...

Yaris = Toyota. Vsi hvalijo. Vsi! 2Thumbs

Tole je podpis, pod katerega se lahko podpišem! 8-)
Navadni Nimda  
#34 Posted : Sunday, September 29, 2019 12:57:23 PM(UTC)
Navadni Nimda
Joined: 4/13/2016(UTC)
Posts: 3,274

Originally Posted by: kekez Go to Quoted Post

Originally Posted by: Silence Go to Quoted Post

Jaz znam pa Vitrex nalit. Clwn   

Kekez, a maš asvalt? Midva sva skoz u boju; tlakovci, asvalt. Confuzed  Tiskan beton bi pa oba, samo kaj vem kako se to na Gurenskem obnese. Dno

Povozne površine asfalt, pohodne površine pohorski škrilavec.

Ej, tole mora bit pa "jebeno" če je sneg ali zmrznjena vlaga pozimi?! Srs

Tole je podpis, pod katerega se lahko podpišem! 8-)
kekez  
#35 Posted : Sunday, September 29, 2019 1:19:34 PM(UTC)
kekez
Joined: 5/9/2016(UTC)
Posts: 2,593

Zakaj? Pozimi, poleti, ne opažam neke razlike. Asfalt je bolj pasji in pozimi včasih mi ne uspe avta zadržati na dvorišču. Vedno počasi zleze na cesto.

Jaz imam tudi enega hibridnega Yarisa pri bajti. =Toyota, made in France.

Drugi avto ne bo Toyota. Toyota je dejansko preveč evropski avto. Škrtarijo pri opremiv stilu: spredaj električne šipe, zadaj na vinto.

Meni to nikakor nikoli ne bo jasno. Če že škrtarijo, bi spredaj dali vinto in bi bila ta dostopna, zadaj pa elektriko, da bi lahko s sprednjega zica šibal šipe gor in dol.

Tako kot je, je spredaj nepotreben luksuz, zadaj pa nedostopno, če ne ustaviš in greš na zadnji sedež. Nelogično!

Ledice v lučeh. Tudi luksuz in jih pač ni. Niti v dnevnih lučeh.

Kljub temu, da je Toyota pionir hibridov, električnih avtov sploh nimajo. Priključnih hibridov tudi skoraj da ne. Tisti, ki pa obstajajo, so peklensko dragi.

Nisem mogel verjeti, da celo Lexus nima niti enega PHEV (priključnega hibrida). Dno

Pa še design pri zadnji generaciji Toyot je naravnost grozljiv. Kako jim sploh pride na misel delati tako grde avte? Včasih so bili lepši in res, manj izstopajoči.

Edited by user Sunday, September 29, 2019 1:22:13 PM(UTC)  | Reason: Not specified

Navadni Nimda  
#36 Posted : Sunday, September 29, 2019 1:33:37 PM(UTC)
Navadni Nimda
Joined: 4/13/2016(UTC)
Posts: 3,274

Torej samo Made in Japan pride v poštev. Ali jih tam sploh delajo z volanom na levi? HAAA?!

Tega z odpiranjem okna pa skor da ne morem verjet, tole je čisti "šit". Profesor Histerija

Tole je podpis, pod katerega se lahko podpišem! 8-)
kekez  
#37 Posted : Sunday, September 29, 2019 1:59:19 PM(UTC)
kekez
Joined: 5/9/2016(UTC)
Posts: 2,593

Originally Posted by: Navadni Nimda Go to Quoted Post

Torej samo Made in Japan pride v poštev. Ali jih tam sploh delajo z volanom na levi? HAAA?!

Tega z odpiranjem okna pa skor da ne morem verjet, tole je čisti "šit". Profesor Histerija

Po mojem v Evropi ne dobiš japonskega Yarisa.

Tisti s šipami je v Evropi dokaj stalna praksa. Tudi pri folcijih, škodah, renaultih, seatih... Vsi tiščijo brez doplačila šipe na knof nelogično samo spredaj.

Mestn Pu  
#38 Posted : Sunday, September 29, 2019 10:00:21 PM(UTC)
Mestn Pu
Joined: 5/17/2016(UTC)
Posts: 166

Originally Posted by: kekez Go to Quoted Post

Zakaj? Pozimi, poleti, ne opažam neke razlike. Asfalt je bolj pasji in pozimi včasih mi ne uspe avta zadržati na dvorišču. Vedno počasi zleze na cesto.

Jaz imam tudi enega hibridnega Yarisa pri bajti. =Toyota, made in France.

Drugi avto ne bo Toyota. Toyota je dejansko preveč evropski avto. Škrtarijo pri opremiv stilu: spredaj električne šipe, zadaj na vinto.

Meni to nikakor nikoli ne bo jasno. Če že škrtarijo, bi spredaj dali vinto in bi bila ta dostopna, zadaj pa elektriko, da bi lahko s sprednjega zica šibal šipe gor in dol.

Tako kot je, je spredaj nepotreben luksuz, zadaj pa nedostopno, če ne ustaviš in greš na zadnji sedež. Nelogično!

Ledice v lučeh. Tudi luksuz in jih pač ni. Niti v dnevnih lučeh.

Kljub temu, da je Toyota pionir hibridov, električnih avtov sploh nimajo. Priključnih hibridov tudi skoraj da ne. Tisti, ki pa obstajajo, so peklensko dragi.

Nisem mogel verjeti, da celo Lexus nima niti enega PHEV (priključnega hibrida). Dno

Pa še design pri zadnji generaciji Toyot je naravnost grozljiv. Kako jim sploh pride na misel delati tako grde avte? Včasih so bili lepši in res, manj izstopajoči.

Malo so začeli fušat, ja. Primerjal sem supertesta moje Yariske in današnje, ker bi jo morda vzel..

Kar so pri moji hvalili, pri današnji kurcajo..Moja je še Japonka, šele čez eno leto so jih začeli šraufat v Franciji. Ima redko, a neprecenljivo posebnost. Števec hitrosti je obrnjen tako, da ga sopotnica ne vidi..DoubleYeah!

Navadni Nimda  
#39 Posted : Sunday, September 29, 2019 10:22:42 PM(UTC)
Navadni Nimda
Joined: 4/13/2016(UTC)
Posts: 3,274

To so Japonci - te razveselijo tam, kjer najmanj pričakuješ. Ahahaha

Tole je podpis, pod katerega se lahko podpišem! 8-)
kekez  
#40 Posted : Monday, September 30, 2019 1:14:35 AM(UTC)
kekez
Joined: 5/9/2016(UTC)
Posts: 2,593

Originally Posted by: Navadni Nimda Go to Quoted Post

Kaj boš torej naredu?

Danes sem se zmislil, da bom po potrditvi diagnoze morda naredil amputacijo.

Mrtev cilinder bom "odrezal" in se vozil s preostalimi tremi. HaE

Pri dizlih je to še bolj fino, saj lahko preprečiš, da diza šprica v nedelujoč cilinder. Poleg tega bom izpod odmične gredi odstranil odmikače, da ne bo odpiralo ventilov in če bo volja, bom celo odstranil nedelujoči bat. Če bom vse naredil, kot je treba, se po mojem celo računalnik ne bo nič pritoževal, da motorju kaj fali. Bom pa torej imel le 100 konjev namesto 140. Profesor

Zanimivo, ampak čisto taka mašina kot je moja, le s 3 cilindri, zares obstaja in jo vgrajujejo v manjše modele pri isti znamki.

7 Pages<1234>»
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.

|

Notification

Icon
Error