Silence
 
Silence
2019-10-06T17:05:10Z

Originally Posted by: ZokiPoki 

Ježek je živ pred svojo hiško. Miša na drevesu je bolj podobna polhu, opazovala je ježa. Slikano s fotoaparatom, resolucija zelo zmanjšana. Telefon pa imam slab. Sem zadnjič slikal gospodinjo z njimin vsi pravijo, da to ni ona ampak Mišo Kovač.

Jasno, da je varno na drevesu, jih je že mogla skupiti v moker smrček.  HaE Mačk pri tastu je taisti, skoči na klopico in gleda kako mu ježek mljaska večerjo. AhahahaJež je kralj, tko to je. Clo Nimdo zjaga iz gmajne. Histerija


https://hyde-park.si/Portals/0/Users/005/05/5/Silence_podpis_old.jpg
2019-10-06T18:46:59Z

Sem že povedal, da ima moj ježek hiško. Kot Tiha. Noter sem dal seno Na sliki lahko vidite rov v seneno vsebino, ki ga je zavil v ovinek. Ker je ježek še mlad, je tudi rov bolj ozek.

UserPostedImage

O hiši za ježa je cela znanost. mora imeti spredaj vhod kot verando, zadaj pa cev za zračenje. Dobro je, da se dodatno izolira zunaj.

Poguglajte slike in iskalna beseda "hedgehog house".


_________________________________________________________________________________________

Kdor meni, da je večji od drugih, naj obišče pokopališče.

kekez
 
kekez Topic Starter
2019-10-19T15:16:54Z

Tako! Še malo k avtomobilski temi...

Diagnostika je končana. S HD endoskopom se sicer ni razpoznalo nobenih odklonov, ampak s tistih slik se vidi bolj za en bohseusmil.

Je bila pa zato zelo zgovorna diagnostika z manometrom.

Kompresija po cilindrih je pokazala: 1. cilinder 25, 2. cilinder 25, 3. cilinder 22 in 4. cilinder 0 (nula!)

Kot smo že pred časom ugotavljali iz drugih simptomov, je 4. cilinder res umrl. Zdaj potrjeno!

Je pa ob tem zanimivo spoznanje, da je pri meritvi sikalo ven skozi sesalni kanal.

Morda ni konec vzel res cilinder ali bat ampak le ventil ali njegovo ležišče. Zanimivo tudi, naoljeni svečki, ki sem jo kazal, manjka vrh. Morda se je odlomil in kje zagozdil (bolj verjetno, kaj poškodoval).

Zdaj smo že zelo globoko v fazi iskanja novega avta (verjetno bo 100% električen), zato zaenkrat tukaj ne bomo delali amputacije, ampak se bo šlo pri stvari do dna.

Danes smo odstranjevali izpuh, potem pride turbo kompresor in še izpušni kolektor.

Potem bo vse nared, da se odstrani glavo motorja, kjer bo hitro vse jasno.

Vse opcije za naprej so torej še odprte.

kekez
 
kekez Topic Starter
2019-10-19T15:37:35Z

Hkrati ob izbiri električnega avta se išče tudi sončne celice. Ampak res sončne celice in ne panele. Paneli bodo namreč izdelani v samogradnji v nemogočih oblikah, saj moja bajta nima primerne ravne flehe za postavitev teh industrijskih pravokotnikov.

Zanimivo tudi, da so celice zelo poceni. Zadeva z ne prav veliko truda stane okoli 20 centov na wat moči. Paneli se običajno prodajajo po 1€/wat. Res je potem treba panele še izdelati.

Zanimivo tudi. Današnje celice izkoristijo okoli 20% sevanja sonca. Sem pa našel podatke, da laboratorijsko že znajo narediti narediti take s približno 50% izkoristkom HAAA?!. Kar nekoliko neverjetno. Drugi hightech so pa super kondenzatorji. Ko sem bil mulc in sestavljal fršterkarijo, so bili največji kondenzatorji 10mF. Danes dobiš že 500F MeSpeakYouListen.

Očitno bodo baterije kmalu preteklost. Kondenzatorji imajo namreč kup prednosti: napolniš in izprazniš jih lahko v trenutku, izprazniš jih lahko do nule in to milijavžentkrat brez degradacije zmogljivosti. Samo še ustrezna kapaciteta manjka.

Nova ugotovitev je tudi, da imajo vsi avti baterije sestavljene iz malih okroglih standardnih baterij, ponavadi velikosti 18650. Takole:

Očitno bomo kmalu lahko šli po baterije za avto kar v Mercator HaE. Tole je zelo daleč od hi-tech baterij za drone.

Prav primitivno in neverjetno! Tele dronske baterije so veliko bolj hi-tech in veliko bolj zmogljive od avtomobilskih.

Ne vem, morda pa vzdržljivost, trajnost in temperaturni obseg ni primeren. Sicer mi ni jasno, zakaj bi tako delali. Dno

mungo
 
mungo
2019-10-19T17:28:45Z

jaz imam polno teh 18650 baterij doma. Nekaj sem jih naročil iz Kitajske, nekaj pa pobral iz starih laptopov. Za 4€ recimo dokupiš ohišje s kontrolerjem in imaš odličen powerbank.

Ravno sedaj se lotevam da jim bom 18 zlotal skupaj za en akumulator. Seveda bi bilo boljše da bi imel spot welder, vednar stane čez 150€. HaE

2019-10-19T17:54:43Z

Tud TESLA avti so bili na te 18650 baterije do pred kakim letom, ko so skup s Panasonic začel delat ene, ki so fizično še malo večjih dimenzij.

Une od kekecevega helikopterja so pa Li-PO:

https://en.wikipedia.org/wiki/Lithium_polymer_battery


Tole je podpis, pod katerega se lahko podpišem! 😎
kekez
 
kekez Topic Starter
2019-10-20T09:58:16Z

Glede na obliko je vprašanje, če je to sploh pametno.

Večje okrogle puščajo vmes tudi več praznega in na prostornino dobiš manj.

Kar pomisli, kako bolj napolniš škatlo. Z malimi kamenčki ali z velikimi kamni.

2019-10-20T10:20:48Z

Ja, to itak. Ampak mora biti plac vmes, zaradi strukturne porazdelitve, elektronike in verjetno tudi zaradi temperature control.

Glede kondenzatorjev se seveda strinjam... vsi čakamo! 


Tole je podpis, pod katerega se lahko podpišem! 😎
2019-10-20T15:09:46Z

Da se o potrebi po električnih avtih govori glede onesnaževanja v mestih, se mi zdi še opravičljivo. Za vso ostalo uporabo pa je to bedarija, ki jo širijo zainteresirani lobiji in jo lahko ovrže že srednješolska fizika. Kar se tiše šparanja, ima zapufana država interes, da se čim več troši, da si kratkoročno krpa proračun. Javni promet je rešitev.


_________________________________________________________________________________________

Kdor meni, da je večji od drugih, naj obišče pokopališče.

Ti Koyo
 
Ti Koyo
2019-10-20T16:36:39Z

Ni res, baterije za EV avte so 80% cenejše, kot 2009. V 10 letih je bil narejen velik napredek. Itak vsi proizvajalci prehajajo na EV, kmalu bodo bencinarji prepovedani, ekonomska upravičenost EV je pa že na strani slednjih - brez subvencij!

Javni prevoz je spet ena "ideja" raznih skupnoskledarskih degenčkov. Država NE SME servisirati gospodarstva na način, da ga ona prevzema in ubija zasebni kapital. To pelje v smer socialističnega konclagra, kar pomeni pomanjkanje, lakoto & nasilje. Kdor je imel to slabo karmo, da se je rodil v #SFRJ, je to nekoč že izkusil na svoji koži. Tega NE priporočam nikomur nikoli. Srs

2019-10-20T16:51:50Z

Saj še polnilnih kapacitet ne bo mogoče inštalirat dovolj. Iz česa pa boš dobil ogromno dodatno količino elektrike? Iz sončnih elektrarn na vsaki strehi, hribu, vetrnic povsod naokoli? Hvala za tako pokrajino. Preberi si kaj od Miše Alkalaja, ki ga eni tako zaničujejo, a mu ne sežejo niti do kolen.

Pelji se kdaj zjutraj v Ljubljano, da boš videl, kako se folk vozi po eden v vsaki gari. 

Torej, povej, kje se bo dobila dodatna električna energija.


_________________________________________________________________________________________

Kdor meni, da je večji od drugih, naj obišče pokopališče.

mungo
 
mungo
2019-10-20T17:13:39Z

Kolikor vem Mišo Alkalaj ne verjame niti v človeško povzročene podnebne spremembe, tako da bi ga težko jemali resno.

Mislim da ni problem dodatna količina energije. Bomo pač zgradili še dve nuklearni elektrarni.

Bolj je pomoje potrebno investirati v pametno omrežje, da je cena energije določena vsako sekundo in ne nastajajo konice.

2019-10-20T17:33:35Z

Aha, torej jedrska energija. Se vsi strinjamo? In uranu bo cena padala ob večji porabi? 

P.S. Le en citat Alkalaja: - prosim za komentar

Torej bi povprečna črpalka samo za polnenje akumulatorjev trošila (vsaj!) 1064 kW moči (kar bi zahtevalo posebno električno napeljavo, kakršne današnje bencinske črpalke nimajo), in to le, če ne upoštevamo izgub, ki dejansko niso zanemarljive. Poleg tega bi morala imeti prostor ter tehnologijo za hranjenje (vsaj!) 120 kosov 760–1170 kg težkih akumulatorskih sklopov (s katerimi je treba dokaj pazljivo ravnati). Seveda bi morali na visokofrekventnih črpalkah ob prometnih avtocestah in mestnih vpadnicah vse te zahteve pomnožiti vsaj s faktorjem 10 in k vsaki veliki “črpalki” zgraditi kar lastno elektrarno (v ZDA so na primer izračunali, da bi pri mega-“črpalkah” ob glavnih avtocestah potrebovali kar jedrske centrale zmogljivosti 1000 MW).


_________________________________________________________________________________________

Kdor meni, da je večji od drugih, naj obišče pokopališče.

2019-10-20T19:26:37Z

To smo dal že zdavnaj skoz, stvari gredo počasi postopoma. Že čez 10 let bo tudi že Fuzija (vodika), torej je tole z uranom samo kratkoročna rešitev, mogoče celo nepotrebna. EV pa bodo po številu prehiteli bencinarje šele po letu 2040. Torej POSTOPOMA! Profesor

Seveda pa drži, da bo mnogo energije treba nadomestiti "z nečem", ko se ukinja ogljikovodike!


Tole je podpis, pod katerega se lahko podpišem! 😎
2019-10-20T20:18:05Z
Se pravi, da je še vse skupaj v zraku, bo tako ali pa ne. Sanja svinja kukuruz...
_________________________________________________________________________________________

Kdor meni, da je večji od drugih, naj obišče pokopališče.

2019-10-20T20:23:50Z

Ja, itak. Če bi z dekretom čez noč ukinili naftaško, avto industrijo, letalstvo, jeklarstvo, gumarstvo... bi bilo na svetu takorekoč čez noč ene 300 milijonov ljudi brez dela. To si lahko samo kaka popolnoma iztirjena opica "zamisli". ROFLMAO


Tole je podpis, pod katerega se lahko podpišem! 😎
mungo
 
mungo
2019-10-21T02:54:41Z

Originally Posted by: ZokiPoki 

Torej bi povprečna črpalka samo za polnenje akumulatorjev trošila (vsaj!) 1064 kW moči (kar bi zahtevalo posebno električno napeljavo, kakršne današnje bencinske črpalke nimajo), in to le, če ne upoštevamo izgub, ki dejansko niso zanemarljive. Poleg tega bi morala imeti prostor ter tehnologijo za hranjenje (vsaj!) 120 kosov 760–1170 kg težkih akumulatorskih sklopov (s katerimi je treba dokaj pazljivo ravnati). Seveda bi morali na visokofrekventnih črpalkah ob prometnih avtocestah in mestnih vpadnicah vse te zahteve pomnožiti vsaj s faktorjem 10 in k vsaki veliki “črpalki” zgraditi kar lastno elektrarno (v ZDA so na primer izračunali, da bi pri mega-“črpalkah” ob glavnih avtocestah potrebovali kar jedrske centrale zmogljivosti 1000 MW).

Menjava akumulatorjev na pumpi je neumna ideja.

Za polnjenje ni potrebno zgraditi novih "Petrolov", ampak lahko polnilnico postavimo praktično na vsakem parkirnem prostoru.

2019-10-21T04:16:15Z

TULE piše nekaj o času polnjenja. Če upoštevamo, da se že prej čaka, da prideš na vrsto, je skupen čas "tankanja" kar dolg. Kaj pa v tem času počneš razen tega, da si praskaš jajca? 

Če bo polnilnica na vsakem parkirnem prostoru, bo pa to zahtevnejši projekt od vrtanja Karavank, drugega tira in 3. osi skupaj. To bo moral nekdo plačat, verjetno bo vračunano v ceno tankanja.


_________________________________________________________________________________________

Kdor meni, da je večji od drugih, naj obišče pokopališče.

mungo
 
mungo
2019-10-21T06:01:42Z

Saj si boš avto doma ponoči "natankal". Polnilnca je mišljena za skrajno silo, če boš na dan naredil več kot 300km.

kekez
 
kekez Topic Starter
2019-10-21T09:23:40Z

Jaz se zaenkrat s tem ne obremenjujem.

Tudi doma, če le ni nujno, ne bom tankal, ker so polnilnice praviloma brezplačne.

Oziroma tole pride prav pozimi, da zjutraj sedeš v pogret avto. EV avti vsi podpirajo, da se pogrejejo, dokler so na štromu.

Zaenkrat imam brezplačno mega močno polnilnico na šihtu, kjer imamo tudi veliko solarno elektrarno.

Tu se zadeva nafila v eni uri od čisto praznega do čisto polnega.

Kot pa sem gledal, so običajne (22 kW) polnilnice po Evropi tudi še kar brezplačne. Hitre pa se plačujejo.

22 kW v eni uri nafila za približno 150 km vožnje. Za polno filanje povsem praznega avta so torej potrebne 3 ure.

Pri hitrih plačljivih gre tole 3x hitreje in stane okrog 10-15 evrov (Petrol računa 15€/uro). Ponekod so pa tudi te še brezplačne.