kekez
  • kekez
  • Newbie Topic Starter
8 months ago
Neumno!
Zdaj so odločili, da železnica ne bo skozi Orehek ampak bo čez Labore. Hitrost 160 km/h.
Naumno je to, da so se omejili, da mora biti postaja na obstoječi lokaciji, ki je butasta in odročna z neprimernim parkiriščem. Obstoječa proga proti Gorenjski pa je po vijugastem desnem bregu Save.

V tole bi bilo treba ugrizniti veliko bolj velikopotezno in primerno za 21. stoletje. Priporočam kakšno ekskurzijo v Španijo.
Idealna trasa bi šla ob avtocesti s postajo na Primskovem ob Mercator centru. Trasa bi bila bolj ravna z možnimi hitrostmi do 300 km/h in direktno vožnjo mimo letališča (škoda da niso novega terminala naredili na južni strani ob avtocesti).
Taka proga bi bila veliko bolj uporabna. Zato bi rabila tudi ustrezno parkirišče (bi lahko tudi služilo letališču), ki je na tem območju na voljo (tukaj priporočam ekskurzijo na postajo Trst-Ronke).
Zraven bi lahko bila tudi avtobusna postaja, katera je zdaj še bolj nemogoča.  To bi lahko bil en tak res moderen potniški logistični center (vlak+bus+avio).

Druga dobra lokacija za avtobuno pa bi bila na sedanji lokaciji kasarne, sploh ker očitno mislijo narediti obvoznico kasarna-Lidl.
Tam kjer so stvari zdaj, je obup. In samo nekaj doštrikovati je brez veze!
To sm jest!
kekez
  • kekez
  • Newbie Topic Starter
8 months ago
Serjejo ga pa tudi pri načrtovanju nove  ljubljanske avtobusne  postaje.
Tam priporočam ekskurzijo v Palmo de Mallorco.
Ja, v celoti je pokrita. Ja, v celoti je pod zemljo v samem centru mesta.
To sm jest!
Navadni Nimda
8 months ago
V Slo ne morejo kopati in delati podzemnih objektov, ker so spodaj rimski ostanki, ter gromozansko število poklofanih okostij. Tej Rimljani so bili res ene beštije. 
This forum is running Yetanotherforum.
All content is Copyright® Hyde-Park.si (2007-2023), except where outright stolen.