kekez
  • kekez
  • Newbie Topic Starter
a year ago
Kako ste zadovoljni z avtomobilskimi servisi? Imam občutek, da bo to vse šlo v maloro.
Sploh po Bosni sem pred dnevi videval, da so servisi pri vsaki drugi bajti. Čez 10 let nihče ne bo znal več popravljati ničesar.

Zdaj imam manjši problem na avtu. Popravljajo mi ga že po leta.
Nedavno so mi spet avto vrnili in zaključili kejs, ker je kao popravljen. Že pri razlagi mi pa ni bilo to nič všeč, saj se niso pohvalili: "Ja, našli smo napako in popravili." Ampak so nekaj palamudili, ja dela bolje kot prej, pa smo testirali in naj bi bilo v okviru normalnosti. Tudi pri novih dela primerljivo. Mater, skoraj kot dohtarji! Nič ni pomagalo, da sem jim pojasnjeval, da se je tole pri mojem lani naenkrat poslabšalo. Prej je pa delalo odlično.

No, danes sem zadevo testiral in so res popravili - POLOVIČNO!
Pred popravilom je delalo enočetrtinsko, zdaj dela pa tričetrtinsko. Ravno za polovico bolje. 
Če ne bi do lani delalo popolno, bi me morda res lahko nažajfali, da je to normalno. 

Ja, za elektroniko gre pri eni pomožni stvari. In ni vezano na to, da gre za EV. Bencinarji imajo tole zadevo popolnoma enako.
To sm jest!
Navadni Nimda
a year ago
Kwa je pa to za en "pooblaščen" servis? 
kekez
  • kekez
  • Newbie Topic Starter
a year ago
Prav neverjetno, da sestrske servise iste korporacije (le druga blagovna znamka) pa tako hvalijo.
Trenutno sem bil zvest tej blagovni znamki že pri drugem modelu.

Zdaj pa se zna zgoditi, da jo bom opustil izključno samo zaradi nekakovosti servisov. Te sem očrnil na Googlu že pred leti. Tudi vsi znanci imajo polno pripomb.

Čeprav, čisto po resnici, do zdaj še nisem srečal servisa, kjer nisem imel pripomb.
Doživel sem pa že res grozljivke pri raznih servisih, ko so kaj pozabili prišraufati ali ko so kaj pozabili vgraditi ali da so napako čisto napačno diagnosticirali.
Da ne najdejo napake, je še najmanjši feler.

V moji branži imam jaz povsem drugačen pristop. Če je napaka težko ugotovljiva, zamenjam vse, kar bi lahko vsaj posredno bil vzrok. Natančno diagnostiko potem izvajam naknadno offline pri sebi in ne na grbi stranke.
Tudi tu sem namreč že doživljal marsikatere grozljivke (tele 2-4 črkovne računalniške znamke znajo tudi biti od vraga).

Hecno je bilo nekoč pri enih naših serverjih za eno vojsko. Imeli so izpad klimatizacije in vsi 2-4 črkovni serverji so se začeli sami kontrolirano ugašati, ko jim je bilo prevroče. Mi smo to pozabili nastaviti in naši serverji so kar delali brez izpada. Ko so nas poklicali na zagovor, zakaj tako, smo se znašli: "Mi smo vam prodali military grade serverje, ki marsikaj prenesejo. "

Sicer pa trenutno šparamo drago elektriko, ki nam jo najemodajalec kasira po 50c/kWh tudi tako, da smo v našem datacentru dvignili temperaturo na 35 stopinj. 
Dejansko imamo vse komponente pod kontrolo in nikjer niso preseženi gabariti proizvajalcev komponent.
To sm jest!
Navadni Nimda
a year ago
Ja, prej ali slej končaš pri VW (samo 2 črki). Tam pa res ni nobenih težav s servisom, celo prijazni in profesionalni so. 
kekez
  • kekez
  • Newbie Topic Starter
a year ago
Figo! Znanec je imel golfa iz katerega so mu nepridipravi ukradli armaturko. 
Za en mesec je dobil nadomestni avto, ampak kaj ko so mu na VW servisu tole tenstali več kot 3 mesece. 
To sm jest!
deležnik
a year ago
Nemci so močno padli kar se kvalitete tiče. Tudi pri njih nobeden noče biti več inženir, če pa že, pa goljufajo pri izpušnih testih ipd.

Moj dedek je v hiši naredil garažo za Zastavo 750, sedaj imam pa problem, ker so v zadnjem desetletju evropski proizvajalci vse "kompaktne" avte razširili. Tako da zdaj razmišljam ali bi beton pri vratih rezal ali pa kupil kakšnega Kitajca kot BYD Seagull.
Navadni Nimda
a year ago
Tist z VW goljufanjem je verjetn skor 10 let stara fora 
Navadni Nimda
a year ago
Dobr video in predstavi nekaj razlogov za "kao" pešanje kvalitete. Bistvo je v tem, ker so Američani tako napredovali, da imajo manj napak in slabe volje kupcev, zato VW in Audi in ostali Nemci zgledajo slabo.

Vsiljevanje tehnoloških rešitev (tudi "Zelenega prehoda", ki pelje cel svet točno v ukurac ) ima vedno svoje negativne plati. V Ameriki je več poudatka na trgu, tam se morajo proizjvajalci trudit, sicer bodo Američani kupovali Japonske, Korejske in Nemške. In v zadnjem cajtu tudi Kitajske.

Tko da jaz ne bi na splošno tlele paničaril, ko bom šel po nov avto, bo VW. Pomembnejše vprašanje je, v kateri državi bom živel, ker imam te pofukane socialistične culukafrije res "do ovuda". 
kekez
  • kekez
  • Newbie Topic Starter
7 months ago
Originally Posted by: deležnik 

Nemci so močno padli kar se kvalitete tiče. Tudi pri njih nobeden noče biti več inženir, če pa že, pa goljufajo pri izpušnih testih ipd.

Moj dedek je v hiši naredil garažo za Zastavo 750, sedaj imam pa problem, ker so v zadnjem desetletju evropski proizvajalci vse "kompaktne" avte razširili. Tako da zdaj razmišljam ali bi beton pri vratih rezal ali pa kupil kakšnega Kitajca kot BYD Seagull.



Jaz sem se tudi odločil imeti avto v garaži.
Kljub neuspelemu vpoklicu, ko  bi naj mi menjali baterijo, pa je potem niso. Okoli 10 avtov te vrst se je na svetu namreč spontano vžgalo in so dejali, da bodo vsem menjali baterije.
Ko sem delal bajto, je bil načrt tipski. Gledam jaz tisto ... garaža širine 2,8 metra. Se šalijo? in sem samovoljno prestavil notranjo steno za pol metra, da je zdaj širina 3,3 metra.
Ko sem pred dnevi prvič pomeril z avtom, sem ugotovil, če zložim zunanja ogledala, potem je v garaži možno za silo iti okrog avta. 
To sm jest!
kekez
  • kekez
  • Newbie Topic Starter
7 months ago
Prek vikenda sem hotel preobuti svoje avte.
Enega je nekako uspelo, potem sem pa ocenil, da ga moj kompresor malo preveč serje (pušča olje).
Kompresor uporabljam za dviganje (pnevmatsko dvigalo), šraufanje (saj se ve, kako mehaniki šraufajo kolesa) in nazadnje tudi za pumpanje na pravi tlak.
No in moj kitajski kompresor (sicer kupljen pri našem trgovcu) je puščal olje že od vsega začetka. V začetku nisem imel za mar, zdaj je garancija tudi že potekla in sem se pač lotil kompresorja.
Odprem in vidim, da so Kitajci to šlampasto sestavili. Tesnilo ni bilo na mestu, ampak je bilo na eni strani namesto v svojem ležišču priščipnjeno zraven. Itak to ne more tesniti.
Testnilo pa tudi s tem precej uničeno.
Sem si misli: klinc, ven s tesnilom, bom jaz to kar s silikoncem prilepil zraven. Rob sem skrbno očistil in razmastil s sprejem za zavore, olje sem pri tem pustil v kompresorju (sem ga samo nagnil, da ni bilo napoti, ker steklo na drugo stran).
Testnilo stran in na debelo s silikoncem. Sestavim skupaj in čakam od nedelje do danes, silikonc se mora strditi. Postavim torej zjutraj kompresor nazaj na kolesa in zdaj zvečer ... poplava olja po garaži. 

Gremo še enkrat. Tokrat sem stočil vse olje ven. Očistil vse do suhega. Spet namazal s silikoncem, vrnil nazaj še poškodovano tesnilo in zasilikoncal še drugo stran tesnila in spet sestavil skupaj.
Potem sem še malo pihal skozi luknjo za olje. Silikonc namreč za trditev rabi vlago (morda je prvič to manjkalo?). Bom še jutri malo popihal (človeška sapa ima dosti vlage).
V četrtek vračamo olje in potem držite pesti, da bo dihtalo. Kolesa moram premontirati še pri treh avtih. Računa sam sebi seveda ne bom izdal, niti DDVja plačal. 
To sm jest!
Navadni Nimda
7 months ago
V tem cajtu bi pri Bauhausu že dobil uno tesnilo? 
kekez
  • kekez
  • Newbie Topic Starter
7 months ago
Ti misliš, da tesnila ravno po obliki mojega kompresorja prodajajo kar v vsakem kiosku?
Petkotne oblike velikosti približno 15 cm, da paše ravno v utor mojega kompresorja???

Saj sem razmišljal, da bi si sam naredil tesnilo. Še najlažje bi bilo iz tanke gumi cevčice, kot so imeli včasih ventilčki od biciklov.
In bi jo napeljal okrog in okrog po utoru, štukano pa na vrhu, kjer ni nevarnosti iztekanja.
Pa se mi je zdela trenutna rabota bolj enostavna.

Sem pa preiskal cel net, če bi res kje dobil originalno tesnilo. Pa ker gre za rebrendan izdelek, sploh ne vem točno, kako naj iščem. Originalnih oznak proizvajalca namreč nimam.
To sm jest!
Navadni Nimda
7 months ago
Dejansko to sem mislu, da je zadeva dost standardizirana med kitajskimi proizvajalci.
ZokiPoki
7 months ago
Jaz sem si enkrat kupil eno fleho gume debeline cca 2 mm in si po potrebi sam izrežem tesnila.
Živela komunistična partija! Živel Josip Broz Tito! Živela Jugoslavija!
kekez
  • kekez
  • Newbie Topic Starter
7 months ago
Sem že delal marsikakšna tesnila. Ampak tale je 3D. Ni ravno, mora iti v utor. Zato je vse skupaj malo bolj komplicirano.
To sm jest!
ZokiPoki
7 months ago
Meni so na tej firmi LINK  lani izdelali plastični pogonski jermen okroglega profila po naročilu za en mali stroj.
Živela komunistična partija! Živel Josip Broz Tito! Živela Jugoslavija!
kekez
  • kekez
  • Newbie Topic Starter
7 months ago
Če tole še nekaj časa ne bo šlo po poti, kot sem si jo zamislil, bo šlo tole skozi okno za prvim štirinožnim prijateljem, ki bo prišel mimo.
Itak so tole ceneni mali (24 litrov) kompresorji, ki se jih dobi za 100€. Bom šel v Lidl* po drugega. 

* moj sicer ni Lidl ampak Interdiskont. Z Lidl orodjem imam presenetljivo dobre izkušnje. Samo kompatibilnost jim včasih šepa (npr. LiIon baterija iz vrtalke ne paše v noben drug stroj)
To sm jest!
ZokiPoki
7 months ago
ID je pač poko soldi... Jaz prisegam na Makito. Imam 2 bateriji in 5 strojčkov. Baterije so več kot super.
Živela komunistična partija! Živel Josip Broz Tito! Živela Jugoslavija!
This forum is running Yetanotherforum.
All content is Copyright® Hyde-Park.si (2007-2023), except where outright stolen.