Eno hipotetično vprašanje.
Greš z večernim vlakom iz Maribora v Kranj. Prestopati je treba v Ljubljani.
Vlak pripelje v Ljubljano ob 22:13, naprej v Kranj gre 22:51. To je zadnji vlak. Naslednji gre potem ob 6:50 zjutraj.
Kje je problem? Problem je, da vlak iz Maribora ne prispe ob 22:13 ampak ob 23:00. Zamuda torej 3/4 ure. Jasno, da vlak naprej ne čaka. Zakaj ne, če ima človek karto in bi te morali pripeljati do cilja?
Vprašanje torej je: Ali so ti Slovenske železnice dolžne zagotoviti prenočišče v Ljubljani, če te niso sposobne pripeljati pravočasno do cilja?
Oziroma, zakaj so železnice tukaj privilegirane pred letalskimi prevozniki, kjer je to samoumevna praksa, da morajo poskrbeti zate ali pa kasirajo mastne odškodnine???
Ravnokar sem moral po eno potnico v Ljubljano zaradi tega.
Ima kaj smisla, da na Slovenske železnice naslovim zahtevo za refund? Na uč po priznani tarifi potnih stroškov v Slo je tole okrog 25€.