Je kdo opazil ta tehnični primitivizem?
V ozadju zvočniki in takoj pred njimi mikrofoni. To ne znajo v peljati direktno po žicah, da je treba pretvarjati v zvok in nazaj v štrom???
Kakovost je nezagotovljena!
To delajo vsi.
Uni ojačevalci, ta sivi s srebrno komandno ploščico (silverface, originali so iz leta 1968) in oražni Tweed (originalno iz leta 1957) imajo un "ta prav" kitarski zvok, ki ga še danes skoraj ne doseže noben digitalni simulator. Narejeni so na vacuum tube (analogne elektronske cevi) da ojačajo zvok. In so že taki noro težki za nosit. Noben od teh na sliki, npr., nima izhoda za v zunanji ojačevalec, zato delajo ojačanje za koncerte in velike dvorane prek mikrofona. (Tudi tej kvalitetni kondenserji so silno dragi, od €500 celo do €3000 dandanes).
Kot zanimivost, un ta najmanjši Fender "68 Deluxe" je pri nazivnih 12 Watt outputa tako glasen, da ga recimo ne morem uporabljati v stanovanju, sicer bi soseska znorela. Zato moram uporabljat čudež sodobne tehnike, digitalni modeler. "68 Deluxe" je cirka €1500 narejen na PCB v Mehiki, od te iste firme ročno spajkan point-to-point v USA pa cirka €2500. Moj domači modeller BOSS Katana je €400 in uporaben v vseh scenarijih. Ampak poznavalci pravijo, da "zvok ni čisto tak, kot pride iz unega Deluxe". Pa se pejt pol...