deležnik
a year ago
V ZDA so na sodišču zbrali več dokazov, ki potrjujejo, da so šefi najbolj gledane "novičarske" televizijske mreže Fox News, v lasti Ruperta Murdocha, dejali svojim "novinarjem" navodila, naj nekritično širijo Trumpovo propagando o nepravilnostih pri zadnjih volitvah, ker bodo drugače izgubili občinstvo k še bolj prismojenim Republikanskim mrežam OANN in Newsmax.

Gre za tožbo Dominion Systems, ki proizvaja elektronske volilne aparate, proti mreži Fox News. Resni analitiki smo sicer proti elektronskim napravam pri volitvah, vendar pa smo 100% prepričani, da bo moral Rupert tule precej plačati.
Navadni Nimda
a year ago
Dokaze so zbrali? 
deležnik
Navadni Nimda
a year ago
deležnik
a year ago
Pomoje lahko FoxNews zdaj kar zapre štacuno.
This forum is running Yetanotherforum.
All content is Copyright® Hyde-Park.si (2007-2023), except where outright stolen.