kekez
17 days ago
Jaz imam pri enem zveznega. Prestavlja linerano.
Pri drugem pa brezprestavnega. Od prestav ima samo naprej, nazaj, nič in park.
Takole izgledajo moje prestave:
UserPostedImage
To sm jest!
ZokiPoki
17 days ago
Pa se kdaj zmotiš pri tipkanju? Je Hyundai?
Živela komunistična partija! Živel Josip Broz Tito! Živela Jugoslavija!
kekez
17 days ago
Zelo malo tipkam. Samo ko je na mestu. Med vožnjo se nič ne tipka.
Sicer se ne zmotim, ampak tudi ne bi bilo hudo narobe, če bi se.
To sm jest!
Silence
12 days ago
Originally Posted by: kekez 

Jaz brez tega skoraj ne znam več voziti. 
Sem se fula razvadil, tako da uporabljam skoraj ves čas, ne samo po avtocestah. Res priporočam.
Sicer v mestih nekoliko pregrobo vozi. Prepozno zavira in potem premočno. Očitno ne vidi stoječega avta spredaj dovolj daleč.
Po AC pa itak. Nobene noge na nobenem pedalu, samo eno roko bežno na volanu, da ne teži (preveč).
Sicer imam dvostopenjski lane assist. Boljša stopnja gleda prometni pas in mu dejansko sledi. Zahteva pa, da držiš volan, sicer se po 2 minutah izključi
in preide na slabšo stopnjo, ki dela vedno. Ta se samo izogiba talnim črtam. Potem vožnja izgleda malo vijugasta.
Smešno pa je, ko avto zazna vijuganje, mi potem na armaturko nariše kufe in mi predlaga počitek. Bem mu sveca, kdo zdaj rabi počitek, saj kdo vijuga?

Se spomnim, ko sem šel na testno vožnjo pred nakupom. Hočem zaviti desno brez smernika, avto pa mi je začel puliti volan iz rok in hotel naravnost.
Me je kar precej presenetilo in sva se šla, kdo bo močnejši. Če vključiš smernik, potem normalno pusti zaviti.
Pa včasih je kje kakšno zmešano križišče, ki ima več vzporednih pasov za zavijanje in očitno ne dovolj vidnih črt.
Takrat avto znori, če zadaj vzporedno zazna kakšno drugo vozilo, ker da mu vozim v škarje.

Za resnejšo navigacijo uporabljam pa ABRP.

Kot je napisal Kekez.  Brez zamere Zokči, sam dejstvo je, da se refleksi z leti slabšajo - tko da za atate bi tole skor mogla biti obvezna oprema.   Pa za une, ki ne znajo žmigoucev uporablati, tudi! 

Mau se moreš navaditi mu zaupat, pol je pa cela Yamajka. 

 
Froggy's world
ZokiPoki
12 days ago
Originally Posted by: Silence 

Kot je napisal Kekez.  Brez zamere Zokči, sam dejstvo je, da se refleksi z leti slabšajo - tko da za atate bi tole skor mogla biti obvezna oprema.   Pa za une, ki ne znajo žmigoucev uporablati, tudi! 

Mau se moreš navaditi mu zaupat, pol je pa cela Yamajka. 

 


Nimam kaj zamerit, propad organizma z leti je dejstvo. Glede refleksov in vida na daleč sem še, hvalabogu, v odlični formi. Tudi klimakterij, ki začne uničevati babice po 45-tem letu se me še ni dotaknil. Zavedam se, da bo z vsakim letom slabše, kljub temu, da imam vsak dan koruzne žgance na mizi. Zato ni bilo pomislekov naročiti tako drag avto z vso tisto silno tehniko. Je pa kar zahtevno preklopiti iz klasike na to, vidim iz navodil.
Živela komunistična partija! Živel Josip Broz Tito! Živela Jugoslavija!
ZokiPoki
12 days ago
Originally Posted by: Navadni Nimda 

 


Kaj se režiš, tudi ti se staraš. Se spomniš mungeca nekoč, tistega nagajivega dečka? Evo, danes bi lahko bil že dedek!
Živela komunistična partija! Živel Josip Broz Tito! Živela Jugoslavija!
kekez
12 days ago
O matr. Zamorcem (prebivalcem za morjem) se je čisto odpeljalo.
ACB (kanadski proizvajalec opojne travice) ima danes +40%.
Je to Trump enega prižgal, ali se je samo Elon orng zakadil?
To sm jest!
Navadni Nimda
12 days ago
Haha,  $ACB raste iz nekega razloga, ker so bili fenomenalno dobri podatki o prodaji. Jutri ima (če se ne motim) še $OGI.
Silence
11 days ago
Originally Posted by: ZokiPoki 


Nimam kaj zamerit, propad organizma z leti je dejstvo. Glede refleksov in vida na daleč sem še, hvalabogu, v odlični formi. Tudi klimakterij, ki začne uničevati babice po 45-tem letu se me še ni dotaknil. Zavedam se, da bo z vsakim letom slabše, kljub temu, da imam vsak dan koruzne žgance na mizi. Zato ni bilo pomislekov naročiti tako drag avto z vso tisto silno tehniko. Je pa kar zahtevno preklopiti iz klasike na to, vidim iz navodil.

Ni, ni, nič se bati!  Po prvi vožnji boš že navdušen.   Po parih vožnjah boš pa sproščen in vidu zares kera uživancija in lagodje je to.   Poročaj!! 
Froggy's world
ZokiPoki
11 days ago
Moderna vožnja avta je razčlovečena. Leva noga mrtvo ždi na tleh, desna roka  brezdelno počiva na volanu, sploh ni več tistega užitka ob pretikanju prestav. Še na črte na cesti ti ni treba paziti, niti na prometne znake. Ko zagledaš v avtu pred seboj bujno blondinko, te ne spusti bliže, da bi si jo boljše ogledal. Tudi lepoticam v prometu avto zlepa ne crkne, da bi jim lahko pomagal, lepa dama nosi v žepu ključ in gara brez problema zalaufa sama od sebe, brez pomoči občudovanja vrednega izkušenega šoferja.  In tempomat zavira kreativno dirkanje.
Živela komunistična partija! Živel Josip Broz Tito! Živela Jugoslavija!
Silence
10 days ago
Naj te malček popravim, dama nosi ključe v torbici, ne v žepu.  Cel luksuz, ti rečem.  Sicer sem jaz urejeno in oraginizrano dete in je ključ v posebnem predalčku, pa vseeno je fajn, da ga ni treba ven vlečt. 
Froggy's world
kekez
10 days ago
Tole gre prvi dve leti. Potem se tale ključavnica za lenobe pokvari in je treba za odklep in zaklep začeti dejansko pritiskati gumbe na ključu.
Avto sicer roma na 1. servis, ne znajo popraviti. Na 2. servis, ne znajo popraviti. Na 3. servis, ne znajo popraviti.
In potem pametnejši odneha in ostane tako. 
To sm jest!
Silence
10 days ago
Hm, moj je 2014 letnik pa pridno odklepa/zaklepa brez, da nucam odpirat predalček v torbici.   
Froggy's world
ZokiPoki
10 days ago
Če se mene vpraša, bi rajši imel zagon na klasičen način. Ko izgubiš ključ (že doživel!), ti ga lahko vsak mojster enostavno izdela in kodira. Pri torbičnem ključu je zadeva veliko bolj komplicirana, mora opraviti servis v povezavi s proizvajalcem avta. Tudi če crkne baterija ali elektronika v ključu, še zmeraj lahko klasično odkleneš/zaženeš.
Drugo poglavje pa je občutljivost naprav na elektronske motnje, elektromagnetne udare ipd.
Živela komunistična partija! Živel Josip Broz Tito! Živela Jugoslavija!
kekez
10 days ago
Ni čisto tako. Klasični ključ načeloma naredi samo ključavničar. Za mulca sem pa sam s Kitajske nabavil nove generične elektronske ključe za njegov model in jih naprogramiral za njegov avto.
Avti se tudi "zavedajo" elektronskih ključev. Če ga izgubiš in naprogramiraš nadomestnega, je s tem izgubljeni razveljavljen.
Edino mi ni jasno, kakšni šalabajzarji so to konstruirali. Delovati bi moralo po principu OTP (one time password). Potem razni skenerji signalov ne bi imeli šans ti ukrasti signal in ga predvajati avtu namesto originalnega ključa.
To sm jest!
ZokiPoki
10 days ago
Še nekaj mi ni jasno: ali drži trditev trgovca, da je kolo avta R16 enako visoko kot R17 (col) in ne vpliva na višino avta. Me zanima, če je lahko rezervno kolo (zaradi prostora) R16, kot trdi trgovec.
Živela komunistična partija! Živel Josip Broz Tito! Živela Jugoslavija!
kekez
10 days ago
Odvisno od drugih dimenzij, ki so označene na gumi.
Guma ima običajno oznako v stilu 215/60 R17 96H

To po vrsti pomeni:
* 215 mm je širina
* klasična višina je menda 80% širine. Danes so take redke in zato piše npr. /60. To pomeni, da je višina 60% širine. V zgornjem primeru 60% x 215 = 129 mm
* R pomeni, da gre za radialno gumo (kako so v njej razporejena armirna vlakna. Danes drugačnih ne najdeš kot radialne. Diagonalke so zgodovina.
* 17 pomeni premer platišča v colah. 17" = 43,18 cm.

Potem lahko izračunaš celoten premer kolesa: premer platišča + 2x višina gume. Za naš primer 43,18 + 2x 12,9 = 68,98 cm
To avtomatično pomeni, če imaš manjša platišča (npr. 16), mora biti guma višja, da je premer (obseg) enak. Torej, ali mora imeti večjo širino kot 215 ali večji faktor, ne /60 ampak recimo /70.

Druge oznake:
96 nosilnost gume. 96 je 710 kg. Najdeš tabele na netu
H hitrostni razred gume. H je do 210 km/h.

Potem obstajajo še druge oznake z manjšimi črkami in znaki. Med drugim tudi letnica in teden v letu izdelave, tip letna/zimska, smer vrtenja, maksimalni tlak ipd.

Današnja rezervna kolesa, kolikor sploh še obstajajo, so ozka, manjša platišča in višje gume. Premer/obseg naj bi bil ustrezen, zasedejo pa manj prostora, saj imajo danes avti serijsko že prave valarje. Če bi bila rezerva enaka, bi zasedalo pol prtljažnika. Primer: stoenka je imela serijsko gume 145R13. Premer torej: 33 + 11,5 + 11,5 = 56 cm in širina 14,5 cm. Če si bil frajer, so dal gor 155/70R13 
To sm jest!
kekez
10 days ago
Pri platiščih so stvari še malo bolj zakomplicirane.
Podatki so: premer, širina (tukaj oboje v colah).
Potem pa sredinski del, da paše na avto. Koliko je velika srednja luknja, koliko ima lukenj za privijačenje in v kolikšnem premeru kroga in nazadnje še, kolikšen je bočni odmik platišča od pritrdilne ravnine (lahko bolj bočno štrlijo ven iz avta ali so bolj skrite v blatnikih).
To sm jest!
ZokiPoki
10 days ago
To je bila pa cela ekspertiza. Sem pa razmišljal v to smer, da bi bila pri kolesu 17" in enaki gumi višinska razlika glede na 16" v osi le 1,27 cm in se itak pelješ do vulkanizerja max. 80 km/h in ne more priti do hudih deformacij, saj je vse skupaj obešeno. Tisto sranje le s priborom za krpanje ne pride v poštev. Enako misli tudi AMZS  .
Živela komunistična partija! Živel Josip Broz Tito! Živela Jugoslavija!
This forum is running Yetanotherforum.
All content is Copyright® Hyde-Park.si (2007-2023), except where outright stolen.