Jaz sem svojo kolesarsko izmeril tako, da sem priključil voltmeter, ampermeter in kot breme avtomobilsko žarnico.
Potem sem meril čas, dokler napetost ni padla na minimalno dopustno (na netu piše, koliko je za posamezen model baterij).
Ampermeter sem imel bolj za indikacijo, da je tok v pričakovanih okvirih.
Če bi hotel biti res natančen, bi moral sproti beležiti tok in napetost, ki pa se načeloma zelo ne spreminjata. Zato sem vzel nazivno napetost, ki je približno srednja med min in max in pripadajoči tok.
Pri Kitajcih obstajajo maprave za merjenje in testiranje baterij. Večina je sicer za posamezne člene do nekaj (enomestno število) Ah.
Sicer pa take zadeve imajo in uporabljajo modelarji.
Nenazadnje, kapaciteta je delno tudi odvisna od toka. To še posebej velja za navadne (alkalne) baterije, pri katerih je pri boljših naveden optimalni namen uporabe.
Pa tudi pri svinčevih. Avtomobilski so optimizirani za močan kratkotrajen zagon in ne za trajno zmerno obremenitev.