ZokiPoki
17 days ago
Nabavil sem baterijo Li-ion 12V, 30 Ah. Ali je možno izmeriti kapaciteto in stanje napolnjenosti? Imam samo eno preprosto napravo, ki kaže kot semafor.
Živela komunistična partija! Živel Josip Broz Tito! Živela Jugoslavija!
Navadni Nimda
17 days ago
Upam, da znaš merit baterijo. Jaz bi se upal meriti le voltažo.
(Če hočem merit amperažo, pa se sprazne v eni sekundi, tko da se ni za hecat s tem )
ZokiPoki
16 days ago
Voltažo zna merit skoraj vsaka babica. Amperaža je element pretoka elektrike in se meri zaporedno. Formula: R=U x I  po Lambert-Beerovem zakonu termodinamike.
Živela komunistična partija! Živel Josip Broz Tito! Živela Jugoslavija!
Navadni Nimda
16 days ago
Un multimeter, ki ga imam v predalu, ima nastavitev za merjenje amperaže. Ampak če mene prašaš, tole NI namenjeno baterijam, ampak "nekem delujočem sistemu", recimo TV na 220v omrežne napetosti in recimo 300W max. Komot lah meriš tok ob različnih nastavitvah svetlosti zaslona...

Če boš dal pa baterijo direkt na tak meter, ki je v bistvu kratek stik... HARE KRISHNA!! 
ZokiPoki
16 days ago
A s tokovnimi kleščami tudo napraviš harekrišno?
Živela komunistična partija! Živel Josip Broz Tito! Živela Jugoslavija!
kekez
16 days ago
Jaz sem svojo kolesarsko izmeril tako, da sem priključil voltmeter, ampermeter in kot breme avtomobilsko žarnico.
Potem sem meril čas, dokler napetost ni padla na minimalno dopustno (na netu piše, koliko je za posamezen model baterij).
Ampermeter sem imel bolj za indikacijo, da je tok v pričakovanih okvirih.

Če bi hotel biti res natančen, bi moral sproti beležiti tok in napetost, ki pa se načeloma zelo ne spreminjata. Zato sem vzel nazivno napetost, ki je približno srednja med min in max in pripadajoči tok.
Pri Kitajcih obstajajo maprave za merjenje in testiranje baterij. Večina je sicer za posamezne člene do nekaj (enomestno število) Ah.
Sicer pa take zadeve imajo in uporabljajo modelarji.

Nenazadnje, kapaciteta je delno tudi odvisna od toka. To še posebej velja za navadne (alkalne) baterije, pri katerih je pri boljših naveden optimalni namen uporabe.
Pa tudi pri svinčevih. Avtomobilski so optimizirani za močan kratkotrajen zagon in ne za trajno zmerno obremenitev.
To sm jest!
ZokiPoki
16 days ago
Jaz tudi nisem videl druge možnosti, kot da opravi baterija neko delo po šolski formuli  A=U x I x t   (moč x čas), se pravi, da jo izrazniš z znanim porabnikom.
Živela komunistična partija! Živel Josip Broz Tito! Živela Jugoslavija!
Navadni Nimda
16 days ago
Aha, vidim, da obstajata 2 vrsti 16850 baterij - protected ter unprotected. Tiste, ki so dražje, ne bodo dajale več toka od vnaprej definiranega, kot "varno praznenje". Une unprotected pa bi jasno eksplodirale. Tko da je ITAK treba že vnaprej vedet, kaj se kupuje. Če je unprotected, potem treba imet ustrezno vezje na strani porabnika, vse zato, da ne pride do požara ali celo eksplozije.
kekez
16 days ago
Tiste protected naj bi domnevno obstajale.
Skozi moje roke je šlo že več 1000 členov 18650, od tega protected natančno 0 (z besedo: nič).
Itak imajo vse naprave BMS vgrajen.
To sm jest!
Navadni Nimda
16 days ago
Prevert za Panasonic, ki so tkole ene 10x dražje od navadnih kitajskih. (Konkretno 16850)
16 days ago
Originally Posted by: Navadni Nimda 

Upam, da znaš merit baterijo. Jaz bi se upal meriti le voltažo. https://kuhinje-nemec.com/ 
(Če hočem merit amperažo, pa se sprazne v eni sekundi, https://atelierrebul.si/  tko da se ni za hecat s tem )

 En dober šunt je cenejši od novega multimetra, sam pravim.
Navadni Nimda
16 days ago
P1zda, sam režim se še dons 
This forum is running Yetanotherforum.
All content is Copyright® Hyde-Park.si (2007-2027), except where outright stolen.