Prav neverjetno, da sestrske servise iste korporacije (le druga blagovna znamka) pa tako hvalijo.
Trenutno sem bil zvest tej blagovni znamki že pri drugem modelu.
Zdaj pa se zna zgoditi, da jo bom opustil izključno samo zaradi nekakovosti servisov. Te sem očrnil na Googlu že pred leti. Tudi vsi znanci imajo polno pripomb.
Čeprav, čisto po resnici, do zdaj še nisem srečal servisa, kjer nisem imel pripomb.
Doživel sem pa že res grozljivke pri raznih servisih, ko so kaj pozabili prišraufati ali ko so kaj pozabili vgraditi ali da so napako čisto napačno diagnosticirali.
Da ne najdejo napake, je še najmanjši feler.
V moji branži imam jaz povsem drugačen pristop. Če je napaka težko ugotovljiva, zamenjam vse, kar bi lahko vsaj posredno bil vzrok. Natančno diagnostiko potem izvajam naknadno offline pri sebi in ne na grbi stranke.
Tudi tu sem namreč že doživljal marsikatere grozljivke (tele 2-4 črkovne računalniške znamke znajo tudi biti od vraga).
Hecno je bilo nekoč pri enih naših serverjih za eno vojsko. Imeli so izpad klimatizacije in vsi 2-4 črkovni serverji so se začeli sami kontrolirano ugašati, ko jim je bilo prevroče. Mi smo to pozabili nastaviti in naši serverji so kar delali brez izpada. Ko so nas poklicali na zagovor, zakaj tako, smo se znašli: "Mi smo vam prodali military grade serverje, ki marsikaj prenesejo.



"
Sicer pa trenutno šparamo drago elektriko, ki nam jo najemodajalec kasira po 50c/kWh tudi tako, da smo v našem datacentru dvignili temperaturo na 35 stopinj.

Dejansko imamo vse komponente pod kontrolo in nikjer niso preseženi gabariti proizvajalcev komponent.