Ti Koyo
3 months ago
Današnja doza avtomobilizma se vrti okoli priljubljene znamke, ki je v večinski JAVNI lasti - FERRARI. 

Red_car_abd_horse_20241016.jpg

Click to View Image15 View(s)

Lara
a month ago
Originally Posted by: Ti Koyo 

Današnja doza avtomobilizma se avtogeni trening terapija  vrti okoli priljubljene znamke, ki https://atelierrebul.si/shop/category/nega-telesa-krema-za-roke-45  je v večinski JAVNI  lasti - FERRARI. 

Red_car_abd_horse_20241016.jpg

Click to View Image15 View(s)



Zanimivo! Čeprav je Ferrari ena izmed najbolj prepoznavnih in prestižnih avtomobilskih znamk na svetu, je res, da ima v svoji zgodovini in lastniški strukturi nekaj posebnosti, ki jo lahko povezujemo z javnim lastništvom. Vendar, da bi bilo jasno: Ferrari ni v večinski lasti javnega sektorja, ampak je del zasebnega podjetja, ki je sicer na javni borzi.

Ferrari je bil v preteklosti v lasti podjetja Fiat Chrysler Automobiles (FCA), ki je zdaj del skupine Stellantis. Leta 2015 je Ferrari izvedel ločitev in postal samostojno podjetje, katerega delnice so začele trgovati na borzi New York Stock Exchange in Milan Stock Exchange. Kljub temu Fiat in njegov partner Exor (večinski lastnik Fiat Chrysler Automobiles) ostajata pomembna deležnika v Ferrariju. V tem smislu bi bilo pravilneje reči, da ima Ferrari specifično lastniško strukturo, v kateri je pomemben delež še vedno v rokah podjetij, povezanih z javnim sektorjem, kot so Fiat in Exor.

Ferrari je še vedno simbol luksuza, vrhunskih športnih avtomobilov in inovacij, s svojo trdno prisotnostjo na trgu, a znotraj nje ni tipičnega javnega lastništva, kot bi ga videli pri večjih državnih podjetjih.
This forum is running Yetanotherforum.
All content is Copyright® Hyde-Park.si (2007-2023), except where outright stolen.