Jaz brez tega skoraj ne znam več voziti.

Sem se fula razvadil, tako da uporabljam skoraj ves čas, ne samo po avtocestah. Res priporočam.
Sicer v mestih nekoliko pregrobo vozi. Prepozno zavira in potem premočno. Očitno ne vidi stoječega avta spredaj dovolj daleč.
Po AC pa itak. Nobene noge na nobenem pedalu, samo eno roko bežno na volanu, da ne teži (preveč).
Sicer imam dvostopenjski lane assist. Boljša stopnja gleda prometni pas in mu dejansko sledi. Zahteva pa, da držiš volan, sicer se po 2 minutah izključi
in preide na slabšo stopnjo, ki dela vedno. Ta se samo izogiba talnim črtam. Potem vožnja izgleda malo vijugasta.
Smešno pa je, ko avto zazna vijuganje, mi potem na armaturko nariše kufe in mi predlaga počitek. Bem mu sveca, kdo zdaj rabi počitek, saj kdo vijuga?
Se spomnim, ko sem šel na testno vožnjo pred nakupom. Hočem zaviti desno brez smernika, avto pa mi je začel puliti volan iz rok in hotel naravnost.
Me je kar precej presenetilo in sva se šla, kdo bo močnejši. Če vključiš smernik, potem normalno pusti zaviti.
Pa včasih je kje kakšno zmešano križišče, ki ima več vzporednih pasov za zavijanje in očitno ne dovolj vidnih črt.
Takrat avto znori, če zadaj vzporedno zazna kakšno drugo vozilo, ker da mu vozim v škarje.
Za resnejšo navigacijo uporabljam pa ABRP.