Odvisno od drugih dimenzij, ki so označene na gumi.
Guma ima običajno oznako v stilu 215/60 R17 96H
To po vrsti pomeni:
* 215 mm je širina
* klasična višina je menda 80% širine. Danes so take redke in zato piše npr. /60. To pomeni, da je višina 60% širine. V zgornjem primeru 60% x 215 = 129 mm
* R pomeni, da gre za radialno gumo (kako so v njej razporejena armirna vlakna. Danes drugačnih ne najdeš kot radialne. Diagonalke so zgodovina.
* 17 pomeni premer platišča v colah. 17" = 43,18 cm.
Potem lahko izračunaš celoten premer kolesa: premer platišča + 2x višina gume. Za naš primer 43,18 + 2x 12,9 = 68,98 cm
To avtomatično pomeni, če imaš manjša platišča (npr. 16), mora biti guma višja, da je premer (obseg) enak. Torej, ali mora imeti večjo širino kot 215 ali večji faktor, ne /60 ampak recimo /70.
Druge oznake:
96 nosilnost gume. 96 je 710 kg. Najdeš tabele na netu
H hitrostni razred gume. H je do 210 km/h.
Potem obstajajo še druge oznake z manjšimi črkami in znaki. Med drugim tudi letnica in teden v letu izdelave, tip letna/zimska, smer vrtenja, maksimalni tlak ipd.
Današnja rezervna kolesa, kolikor sploh še obstajajo, so ozka, manjša platišča in višje gume. Premer/obseg naj bi bil ustrezen, zasedejo pa manj prostora, saj imajo danes avti serijsko že prave valarje. Če bi bila rezerva enaka, bi zasedalo pol prtljažnika. Primer: stoenka je imela serijsko gume 145R13. Premer torej: 33 + 11,5 + 11,5 = 56 cm in širina 14,5 cm. Če si bil frajer, so dal gor 155/70R13